۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۷۱۰۹۸
حجت الاسلام شجونی:

از آقای حداد جز تقوا و صفا چیزی ندیده‌ام

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران تاکید کرد: حداد عادل یک شخصیت نجیب، اصیل، با وفا و با صفا است و به تعهدی که با جامعه روحانیت مبارز داشت، وفا کرد و ما هزاران بار به مردانگی او آفرین می‌گوییم.
شجوني

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراز داشت: حداد عادل یک شخصیت نجیب، اصیل، با وفا و با صفا است و به تعهدی که با جامعه روحانیت مبارز داشت، وفا کرد و ما هزاران بار به او آفرین می‌گوییم، خداوند او را حفظ کند.

وی با بیان این‌که حداد عادل خاندان بزرگی دارد و با پدر او رفیق بودیم، گفت: از حداد عادل و پدر او جز تقوا، وفا و صمیمیت چیزی ندیدیم و به مردانگی او تبریک می‌گوییم.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به این‌که پس از فتنه 88 و پیروزی‌های حزب‌ الله و مقاومت، حضور مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد، ابراز داشت: هم‌اکنون دشمن دیگر نمی‌تواند کرکری بخواند؛ آمریکا می‌خواست خاورمیانه بزرگ درست کند اما خاورمیانه شیعی ایجاد شد.

وی با بیان این‌که متأسفانه برخی از آقایانی که دور و بَر امام خمینی(ره) بودند، بی بصیرتی کردند و به حرف ایشان و مقام معظم رهبری توجه نکردند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آنها که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، نه الفبای سیاست را می‌دانند نه الفبای غیرت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این مطلب افزود: این افراد بجای این‌که به دوست کمک کنند، به دشمن کمک کردند و کارشان به جای رسید که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و این شورا با اقدامش به نظام خدمت کرد و به خودش آبروی بیشتری بخشید.

حجت‌الاسلام شجونی تأکید کرد: هر ایرانی وطن دوست و علاقمند به کشور می‌بایست با عشق و اشتیاق فراوان به پای صندوق رأی بیاید و به دنیا بگوید که اروپا خودش گرفتار است و آمریکا هم در وال استریت غرق خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران اظهار داشت: من در جایی گفتم سی سال است که مسئولان ما می‌خواهند نظام را واژگون کنند اما مردم نمی‌گذارند؛ اختلاس سه هزار میلیارد تومانی اتفاق می‌افتد اما مردم با عشق و علاقه در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند و این ملت از دولت جلوتر است و همچنین امام خمینی(ره) می فرمود من به دنبال این مردم هستم نه مردم به دنبال من.

وی اظهار داشت: حاشیه دولت دهم بسیار مردم را غصه دار و گرفتار کرد.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به این‌که خوشبختانه بهترین قانون اساسی را داریم و اشراف رهبری نمی‌گذارد دولت دست از پا خطا کند، گفت: مردم آمادگی فداکاری دارند؛ هرجای ایران که مسافرت می‌کنیم، جوان‌هایی هستند که هم به درد جنگ می‌خورند و هم آمادگی دارند تا به کسانی که برای انقلاب سیلی خوردند و پر رویی می‌کنند، تو دهنی بزنند.

حجت‌الاسلام شجونی گفت: من یک روحانی هستم که به همه جای ایران مسافرت دارم و می‌بینم که همه نسبت به رهبری تمکین می‌کنند که این مسأله مهمی است و رهبری در بالای قله قرار دارد و نسبت به کارهای دولت اشراف دارد.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران اظهار داشت: آقای جلیلی مرد بزرگ و آیت‌ الله مصباح یزدی مرد با عظمتی است./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات