۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۷۱۷۳۹
فرماندار زاهدان:

مردم ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار زاهدان با حضور در پای صندوق های رای گفت: مردم کشور ایران، پیروز واقعی حماسه سیاسی انتخابات هستند.
 فرماندار زاهدان

عباسعلی ارجمندی، فرماندار زاهدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: در حماسه های مختلف در کشور ایران که با مشارکت مردم برگزار می شود، بازنده اصلی، دشمنان هستند که با صرف هزینه های گزاف، خواهان عدم حضور مردم در حماسه ها هستند که خوشبختانه، مشارکت بالای مردم، تو دهنی محکم به آنان بوده و باعث خوار و ذلیل شدن آنها است.

 

ارجمندی ادامه داد: در انتخابات 24 خرداد، با توجه به حضور حداکثری مردم از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری، شاهد خلق حماسه سیاسی و لبیک گفتن مردم به ندای مقام معظم رهبری می باشیم.

 

فرماندار زاهدان افزود: مشارکت مردم در خلق حماسه های مختلف میهن اسلامی و با توجه به حضور همه اقلیت ها و مذاهب و اقشار مختلف مردم، باعث اتحاد و انسجام بیشتر، افزایش اخوت و وحدت بین ملت ایران می شود.

 

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف در حوزه‌های انتخابیه این شهرستان به فرمانداری اعلام نشده است و مردم بصیر شهرستان از آغاز انتخابات حضور بی‌نظیری در شعبه‌های اخذ رأی داشته‌اند که با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضور پررنگ‌تری نسبت به دوره‌های گذشته در انتخابات دارند./940/ت303/ب

ارسال نظرات