۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۷۱۸۲۷
آیت‌الله علما:

ایران اسلامی در تصمیم‌گیری‌های منطقه نقش اساسی دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنا به اعتراف دشمنان امروز ایران اسلامی در همه تصمیم‌گیری‌های خاورمیانه نقش اساسی دارد، و این نشان دهنده اقتدار و عزت نظام اسلامی ما است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه بیان کرد: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که در منطقه و حتی در دنیا در برابر زورگویی مستکبرین می ایستد و این امر جزء به برکت خون شهدا و حمایت همیشگی مردم با بصیرت ایران از نظام مقدس اسلامی میسر نمی شد.


وی ادامه داد: امروز با وجود جوانان آگاه، متخصص و انقلابی کشور ما در تمام عرصه های علمی، سیاسی و نظامی، ایران اسلامی به نظامی مقتدر تبدیل شده است و بنا به اعتراف دشمنان امروز ایران اسلامی در تمام تصمیم‌گیری‌های خاورمیانه نقش اساسی دارد، و این نشان دهنده اقتدار و عزت نظام اسلامی ما است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج باید رقابت ها و اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و همه گروه‌ها و سلایق یکپارچه از منتخب مردم حمایت کنند.


آیت الله علما اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از مکتب عاشورا است، مکتبی که اباعبدالله(ع) بنا نهاد هر روز شکوفاتر و پویاتر می شود.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس(ع) بیان کرد: در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم و روز جانباز به دیدار عده‌ای از جانبازان رفتیم، دلیرمردانی که شجاعت، بصیرت، صبر و استقامت در چهره آنها نمایان بود، جانبازانی که سال‌ها است بر روی ویلچر نشسته و با تمام سختی ها با امید و شوق به پای آرمان ها و عهد خود ایستاده اند.

 

وی با اشاره به 27 خرداد ماه سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سازندگی و روز جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی جزء مهم ترین حوزه های اقتصادی کشور است در گذشته اقدامات مفیدی در این بخش انجام شده است رییس جمهور منتخب مردم نیز بایستی بخش کشاورزی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد./967/پ201/س

ارسال نظرات