۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۸۴۹
امام جمعه ایلام:

نامزدها و طرفداران آنان پس از اعلام نتیجه انتخابات قانون‌مدار باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: امروز حماسی‌ترین و بی‌نظیرترین انتخابات با انتخاب فرد اصلح به نمایش گذاشته شده است: هم نامزدها و هم طرفداران باید قانون‌مداری خود را پس از اعلام نتیجه آرا را نشان دهند.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: امروز حماسی‌ترین و بی‌نظیرترین انتخابات با انتخاب فرد اصلح به نمایش گذاشته شده و بار دیگر دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام خواهند ماند.


وی ادامه داد: ملت سرافراز ایران اسلامی باز هم دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی را ناکام خواهند کرد و  عظمت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.


امام جمعه ایلام تصریح کرد: ملت ایران با حضور حداکثری و انتخاب اصلح ثابت خواهد کرد پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، حضور مردم مهر تأییدی است بر دستاوردهای علمی و دانش هستی و در نهایت استقلال سیاسی، علمی و اقتصادی در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها می ایستد.


وی اظهار کرد: بدون تردید انتخابات امروز بزرگ‌ترین و مهم ترین عرصه آزمون و امتحان است که ان شاء الله مردم این بار هم با شرکت گسترده و حماسی خود در این امتحان بسیار بزرگ و حساس پیروز خواهند شد و دشمنان کینه توز به ویژه آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل غاصب و همه دشمنان داخلی و خارجی را غافلگیر و و شکست سنگینی به آنها خواهند داد.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: همه باید به قانون عمل کنیم، هم نامزدها و هم طرفداران باید قانون‌مداری خود را پس از اعلام نتیجه آرا را نشان دهند./967/پ202/س

 

ارسال نظرات