۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۷۱۹۸۰

سریال شهید باکری در مرحله تحقیق و نگارش

خبرگزاری رسا ـ سریال شهید باکری که در مرحله تحقیق و نگارش قرار دارد و به عنوان یکی از سریال های الف ساخته خواهد شد، موضوع برنامه هنرهای دینی «هفت اقلیم» می شود.
شهيد باکري
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال «شهید باکری» در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای و در مجموع در نهصد تا هزار دقیقه تولید خواهد شد که پیش بینی می‌شود در طول سه الی پنج سال آینده کار ساخت این سریال به پایان برسد.
 
بر اساس این گزارش، تیم تهیه و تولید سریال تلویزیونی «شهید باکری» که به زودی برای انجام فاز دوم تحقیقات عازم تبریز و ارومیه می‌شوند، همچنین نگارش فیلمنامه این سریال الف ویژه تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و در صورت مهیاشدن شرایط سال آینده وارد پیش تولید رسمی خواهد شد.
با توجه به اهمیت این سریال و اینکه قرار است به صورت «الف» ساخته شود، برنامه هنرهای دینی این هفته «هفت اقلیم »با عوامل و سازندگان این برنامه گفت‌وگو می کند تا آخرین خبرهای مربوط به سریال را در اختیار شنوندگان قرار دهد.
در ادامه مجتبی ملک زاده مهمان برنامه خواهد بود تا درباره دو کتاب اخیر خود صحبت کند، کتاب‌های مرقع «مناجاتنامه حضرت امیرالمومنین(ع)» و «ترکیب‌بند محتشم کاشانی» از تازه ترین کتاب‌های موزه هنرهای دینی امام علی(ع) است که 21 خرداد رونمایی شد و ملک زاده درباره این دو کتاب سخن خواهد گفت.
جواد صادقی، دبیر دومین جشنواره اسما حجت نیز در بخش دیگری از این برنامه حضور خواهد داشت به ذکر بخش های مختلف این جشنواره بپردازد.
دومین نمایشگاه اسماء حجت (عج) با موضوعات اسماء حجت (عج)، نیمه شعبان و احادیث، روایات و اشعار درباره امام زمان (عج) در رشته های نقاشیخط و پوستر برگزار می شود.
برنامه «هفت اقلیم» کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از ساعت 19:30 الی 21 از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.
حسن آزادی اجرا، رضا جلالی کارشناسی، مهدی آزادی سردبیری و مرتضی صداقت گو تهیه‌کنندگی برنامه هنرهای دینی هفت اقلیم را که روزهای پنج شنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./9192/د102/ی
ارسال نظرات