۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۷۲۴۷۹
رییس اداره اوقاف دامغان خبر داد؛

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه و امامزادگان دامغان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان با استفاده از اساتید روحانی در پنج بقعه متبرکه و امامزاده این شهرستان خبر داد.
 رييس اداره اوقاف دامغان

حجت الاسلام جاهد نجفی عمران، رییس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان با استفاده از اساتید روحانی در پنج بقعه متبرکه و امامزاده این شهرستان خبر داد.

وی جمعیت جوان و نوجوان کشور را ظرفیتی بی نظیر و آماده رشد و بالندگی عنوان کرد و گفت: با استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه و بارگاه امامزادگان جلیل القدر و تلاش سه تن از اساتید روحانی اعزامی از قم و دو تن از دانشجویان علوم قرآنی و همکاران پر تلاش اداره اوقاف و امور خیریه دامغان سعی داریم اوقات فراغت پرباری را برای آینده سازان شهر و کشورمان فراهم نماییم.

 حجت الاسلام نجفی عمران افزود: سوق دادن نسل جوان و نوجوان به سوی فعالیت های دینی و فرهنگی و انس گرفتن آنها با اماکن مذهبی، بهینه سازی اوقات فراغت شرکت کنندگان و زمینه سازی برای پرورش نیروهای متدین خلاق، بانشاط و فرهنگ ساز و استفاده از ظرفیت های موجود برای نیل به مبانی فرهنگی مترقی نظام جمهوری اسلامی از اهداف اصلی این طرح است.

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با اشاره به اجرای برنامه های تربیتی، ورزشی و اردویی در طرح نشاط معنوی برای سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بیان داشت: تابستان امسال پنج مرکز حسینیه حضرت اباالفضل (ع)، بارگاه امامزادگان جعفر و محمد (ع)، امامزادگان عبدالعالی و عبدالمعالی (ع)، مرقد بکیربن اعین (ع) و امام زاده علی ولی (ع) پذیرای شرکت کنندگان در این طحر خواهند بود.

حجت الاسلامی نجفی عمران با اشاره به استقبال نسل جوان از این طرح در سال گذشته پیش بینی کرد: در تابستان سال جاری بیش از 500 نفر در سنین مختلف خواهران و برادران از اجرای طرح نشاط معنوی در دامغان استفاده کنند./938/ت303/ب

ارسال نظرات