۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۷۴۰۴۳

شرکت بیش از 70 طلبه در دروس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری به صورت مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان با بیان این که پس از آغاز به کار این مدرسه بیش از 70 طلبه نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: مدت زمان هر دوره درس خارج به صورت مجازی 4 سال است.
مدرسه مجازي فقه جعفري

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هدف از تأسیس مدرسه مجازی را ارائه خدمات به طلابی که امکان حضور در درس خارج را ندارند دانست و افزود: از زمان نام نویسی استقبال خوبی از سوی طلاب صورت گرفته است.

وی بیان داشت: پس از نام نویسی و دریافت نام کاربری و رمز ورود طلاب می توانند فایل های صوتی درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری را دریافت کنند.

حجت الاسلام افضلی با بیان این که پس از آغاز به کار این مدرسه بیش از 70 طلبه نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته شاهد نام نویسی طلابی از خارج از استان نیز بوده ایم.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان مدت زمان هر دوره درس خارج را 4 سال دانست و افزود: در پایان سال تحصیلی به کسانی که به طور کامل در کلاس ها شرکت کرده باشند و نمرات لازم را کسب کنند مدرک پایان سال تحصیلی اعطا می شود.

حجت الاسلام افضلی اتمام پایه ده حوزه علمیه به صورت کتبی را شرط شرکت در مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری استان عنوان کرد./9464/ت303/غ

ارسال نظرات