۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۷۵۳۶۱
حجت الاسلام آقا تهرانی در گفت وگو با رسا:

جبهه پایداری بدون هیچ گونه سهم‌خواهی دولت جدید را کمک خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی عمل به اسلام و خدمت به مردم را انتظار اصلی این جبهه از منتخب ملت دانست و تاکید کرد: جبهه پایداری بدون هیچ گونه سهم خواهی و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دولت آینده را کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام آقا تهراني

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با خبرنگار رسا، موضع این جبهه در قبال دولت آینده را تشریح کرد.

 

وی با بیان این‌که جبهه پایداری معتقد است که در برابر خداوند اخلاص، در برابر مقام ولایت تبعیت و در مقابل مردم صداقت را باید سرلوحه خود قرار داد، ‌گفت: این جبهه بدون هیچ سهم‌خواهی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دولت جدید را یاری خواهد کرد و انتظار این جبهه فقط عمل به اسلام و خدمت به مردم است.

 

حجت الاسلام آقا تهرانی در ادامه با توصیه به حضور افراد پژوهشگر و متخصص در این نمایشگاه‌ها، گفت: افراد می‌توانند در این فضاها دوستان قدیمی خود، بسیاری از مراکز علمی، سوژه‌های علمی و پژوهشی را پیدا کنند.

 
وی با اشاره به این‌که برخی افراد گمان می‌کنند موضوع تحقیق شان یک موضوع نو و کارنشده است اما با حضور در نمایشگاه نظرشان تغییر می‌کند، ابراز داشت: پژوهشگران با حضور خود از لحاظ علمی و فکری دیگران و مراکز علمی را مورد حمایت قرار دهند.  
 
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که همه دنیا دارای حکومت، مجلس و دولت هستند و اسلامیت این نظام عنصر منحصربه فرد و ممتاز از دیگر حکومت‌ها است، اظهار داشت: حوزه علمیه مرکز علمی نظام است و حکومت باید اسلامیت خود را از حوزه دریافت کند.‌
 
وی با اشاره به این‌که مردم دنیا به کتاب‌های ما نگاه نمی‌کنند و توجه مردم جهان به عملکرد افراد و فعالیت‌های حکومت است، بیان داشت: در همین راستا همه مسؤلان و شخصیت‌های نظام باید دولت جدید را یاری کنند و بدانند که حفظ نظام از نماز هم واجب‌تر است و همگان در حفظ این جمهوری باید تلاش کنند./921/ت302/ج
ارسال نظرات