۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۷۵۴۹۹

انتقاد عضو مجلس شورای اسلامی از نگاه کلیشه ای وزارت ورزش به جوانان

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجل شورای اسلامی با انتقاد از نگاه کلیشه ای وزارت ورزش به جوانان گفت: نگاه وزارت ورزش به جوانان نباید کلیشه ای باشد و این یکی از انتقاداتی است که در مجلس شورای اسلامی به وزارت ورزش و جوانان وارد است.
سيد شريف حسيني-نماينده مردم اهواز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جشنواره جوان برتر خوزستان که در سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با بیان این که به اندازه قول و شعارهایمان برای جوانان عمل نمی کنیم، اظهار داشت: درست است که در برهه کنونی جوانان متولی دارند اما به اندازه ای که در پشت تریبون ها شعار و وعده می دهیم، عمل نمی کنیم.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه ویژه مسؤولان خوزستانی به جوانان ابراز داشت: در استان به سبب نگاه ویژه مسؤولان جوانان خوزستانی مقدم هستند اما در کشور برای جوانان از نظر امکانات با توجه به ظرفیت های وسیع و بزرگ ایران اسلامی، کمبودهای بسیاری دیده می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نگاه کلیشه ای وزارت ورزش به جوانان خاطرنشان کرد: نگاه وزارت ورزش به جوانان نباید کلیشه ای باشد و این یکی از انتقاداتی است که در مجلس شورای اسلامی به وزارت ورزش و جوانان وارد است.

عضو مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمع کردن جوانان برتر و نخبه استان در مکانی خاص باید دغدغه مسؤولان خوزستانی باشد، تصریح کرد: در برهه کنونی شاهد حضور نخبگان و دبیران برتر در استان خوزستان هستیم اما برای این که نخبه داشته باشیم، تهیه مکانی خاص برای گردهم آوری جوانان نخبه باید دغدغه مسؤولان استان خوزستان باشد.

حسینی با اشاره به اعتبارات تعیین شده برای نخبگان در شورای برنامه ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: برای نخبگان در خوزستان از سوی شورای برنامه ریزی استان اعتبارات خوب و قابل قبولی تصویب شده است که نمایندگان خوزستان در مجلس نیز نگاه ویژه ای به این حوزه دارند اما باز هم برای جوانان آن گونه که حق و منزلت شأن است، فعالیت نکرده ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که در کنار هر جوان موفقی، خانواده موفق و خوب وجود دارد، تصریح کرد: از پدران و مادرانی که جوانانی برتر و نخبه تحویل جامعه داده اند، نباید غافل و آنها را فراموش کنیم و نخبگان نیز نباید در فضایی قرار گیرند که مسیر رشد و شکوفایی خود را متوقف و یا ادامه ندهند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی بر تدوین برنامه مدون پلکانی و سلسله مراتب مناسب برای ارتقای جوانان خوزستان تأکید کرد و گفت: با تدوین برنامه خوب و جامع باید جوان نخبه خوزستانی را برای درخشش افزون بر استان در کشور و عرصه های بین المللی آماده کنیم.

حسینی با اشاره شرایط بد و نامطلوب آب و هوایی در استان خوزستان اظهار داشت: شرایط آب و هوایی در خوزستان بد است و جوانان ما از این نظر نسبت به سایر استان ها محروم تر هستند اما با وجود این مشکلات تعداد نخبگان استان بیشتر است و این نشان می دهد که اگر امکانات کافی فراهم شود، سرعت پیشرفت و تعالی جوانان خوزستانی بیشتر خواهد شد./9461/پ203/غ

ارسال نظرات