۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۷۶۵۶۳
دهم مردادماه؛

نتایج آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی حوزه علمیه خواهران خراسان اعلام می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، زمان ارائه نتایج آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی این مرکز را دهم مردادماه اعلام کرد.
آزمون سطح سه حوزه

منصوره اعدادی، مسؤول دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: در پنجمین آزمون پذیرش سطح سه حوزه علمیه خواهران که 14 تیرماه در مشهد برگزار شد، بیش از صد نفر از بانوان حوزه علمیه خواهران خراسان شرکت کردند.

 

وی با بیان این که نتایج این آزمون دهم مردادماه از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز اعلام خواهد شد، افزود: افرادی که 50 درصد امتیاز مصاحبه علمی را کسب کنند با در نظر گرفتن سایر شرایط به عنوان پذیرفته شده آزمون ورودی می توانند در کلاس ها حضور یابند.

 

مسؤول دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، زمان مصاحب علمی پذیرفته شدگان آزمون کتبی را بیست تا 27 مردادماه عنوان و تصریح کرد: ظرفیت پذیرش امسال نیز همچون سال های گذشته 60 نفر در دو رشته فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآنی است.

 

وی یادآور شد: کلاس های دوره تحصیلات تکمیلی، افزون بر مدارس حضرت نرجس(س) و اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در مشهد، در شهرهای بجنورد و سبزوار نیز برگزار می شود./930/ت302/ب

ارسال نظرات