۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۷۴۷۵
آیت الله حسینی بوشهری:

با پیاده شدن قابلیت های حوزه علمیه جهان متنعم از ارزش های الهی خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: در حوزه علمیه قابلیت های فراوانی وجود دارد که اگر مراکز پژوهشی حوزه بتوانند با یک حرکت منسجم در برنامه ریزی و اجرا پیش روند جهان متنعم از ارزش های الهی خواهد شد.
نماز جمعه قم به امامت آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور یشامگاه یکشنبه سی ام تیرماه در آیین رونمایی از نرم افزار پاسخ 2 که در سالن محراب بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن واقع در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد از همت بلند دست اندکاران نمایشگاه قرآن و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام محمدی رییس نمایشگاه برای این برنامه ریزی خوب و جذاب در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی قرآن فرصتی است مغتنم که خانواده ها با معارف و فرهنگ قرآن آشنا می شوند و این از آن خدمات بزرگ به کلام الهی است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات منشا کارهای بسیار بزرگی بوده و به عنوان یک مرکز فعال و ارزشمند مشغول تلاش و فعالیت است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به بازدید خود از بخش حوزوی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: حوزویان در نمایشگاه کارهای بسیار خوبی انجام داده اند اما نمی‌توان به وضع موجود بسنده کرد.

وی با تاکید بر این که انتظار جوانان و دانشجویان و انسانهای فرهیخته از حوزویان به مراتب فراتر از آن چیزی است که اکنون می بینیم تصریح کرد: در حوزه علمیه قابلیت های فراوانی وجود دارد که اگر مراکز پژوهشی حوزه بتوانند با یک حرکت منسجم در برنامه ریزی و اجرا پیش روند جهان متنعم از ارزش های الهی خواهد شد./959/پ202/ص

 

ارسال نظرات