۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۷۷۶۶۰
استاد حوزه و دانشگاه:

قرآن قدیمی‌ترین خبرگزاری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه‌ دانشگاه پیام نور نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هر ابزاری که پیام را انتقال می‌دهد را رسانه دانست و ضمن بیان ویژگی‌هایی، قرآن را قدیمی‌ترین خبرگزاری ارزیابی کرد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضا رحیمی، مسؤول غرفه‌های دانشگاه پیام نور در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم تهران شامگاه دوشنبه سی و یکم تیرماه در «نشست قرآن؛ رسانه بی‌همتا» در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن هر ابزاری که پیام را انتقال می‌دهد را رسانه دانست و گفت: بنابراین تعریف، قرآن قدیمی‌ترین خبرگزاری بوده زیرا از پیش از خلقت آدم هم برای ما برنامه دارد.

وی با بیان ویژگی‌هایی، قرآن را از سایر خبرگزاری‌ها متمایز دانست و اظهار داشت: با توجه به آیات سی‌ سوره بقره، شش سوره روم و آیات سوره واقعه و نبإ، قرآن از آینده هم خبر می‌دهد.

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه صادق بودن را از دیگر ویژگی‌های قرآن ارزیابی کرد و ابراز داشت: با توجه به آیات نخست سوره روم و سوره کوثر، قرآن همیشه ثابت کرده که همه گفته‌هایش حقیقت است.

استاد حوزه و دانشگاه پیامبراکرم(ص) را خبرنگار قرآن عنوان کرد و با اشاره به این‌که خبرنگار قرآن هم مانند خود قرآن صادق است بیان داشت: با توجه به سوره‌های ناس و توحید، پیامبراکرم(ص) "قل" های قرآن را هم حذف نمی‌کند، بلکه بیان می‌کند.

مسؤول غرفه‌ دانشگاه پیام نور نمایشگاه بین المللی قرآن، همچنین با اشاره به آیه ششم از سوره ضحی، عدم سانسور را از ویژگی‌های دیگر قرآن دانست./956/پ202/ص

ارسال نظرات