۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۷۸۰۴۶

نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس در خوزستان ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
نشست ستاد بزرگداشت روز قدس در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد بزرگداشت روز قدس در استان خوزستان، ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی در محل استانداری استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به تشریح اقدامات و هماهنگی انجام شده در خصوص برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس پرداخت و افزود: صدا و سیمای استان، مطبوعات و خبرگزاری های داخلی باید در جهت فضای سازی مجازی در استان از ظرفیت خود استفاده کنند.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: اجرای مسابقه ساخت عروسک های ضد استکبار، برپایی ایستگاه گریم با محوریت طراحی شعار های ملی، حضور اقشار گوناگون با لباس های محلی، پرواز بالگرد در مسیر راهپیمایی از برنامه های روز جهانی قدس در خوزستان است.

در ادامه این جلسه سید کریم حسینی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، با تأکید بر اهمیت وظیفه شهرداران مناطق گوناگون در راستای فضاسازی محیطی اظهار داشت: فضاسازی شهر تأثیر بسزایی در افزایش روحیه حماسی مردم دارد.

وی با اشاره به گرمای هوا در استان خوزستان و اهمیت کوتاه کردن مسیر راهپیمایی تصریح کرد: تلاش شود مسیر های راهپیمایی در استان خوزستان کوتاه باشد و ساعت آغاز آن به زمان اذان نزدیک باشد.

حسینی روز قدس را مظهر وحدت و اتحاد جهان اسلام و مسلمانان دانست و گفت: در برهه کنونی جهان اسلام به این باور رسیده است که باید دعوت حضرت امام خمینی(ره) در روز قدس را اجابت و لبیک بگوید.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به حساسیت روز قدس با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه بیان داشت: هدف اصلی فشار بروی مقاومت اسلامی و ضربه زدن به کشور های اسلامی و دور کردن آن ها از ارزش های والای انسانی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم مسؤولان و نمایندگان شرکت ها و ادارات گوناگون حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند./9464/پ203/غ

ارسال نظرات