۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۷۸۱۶۴
آیت الله طبرسی:

اقدام اتحادیه اروپا برای دلخوشی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نور الله طبرسی با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن حزب الله لبنان، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا برای خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت ‌الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن حزب الله لبنان، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا برای خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

 

وی با بیان این که مدعیان حمایت از حقوق بشر و آزادی امروز خود به عنوان مهم ترین حامیان گروه های تروریستی هستند، افزود: جنایت هایی که امروز در سوریه و برخی کشور دیگر مشاهد می شود حاصل حمایت و پشتیبانی همین کشورهای مدعی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این اقدام اتحادیه اروپا به شدت محکوم است، خاطرنشان کرد: این اتحادیه به جای تروریستی خواندن حزب الله لبنان دست از حمایت گروه های تروریستی در کشورهای دیگر بردارد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از حزب الله لبنان اعلام می کند، تصریح کرد: کشتار مردم بی گناه سوریه از سوی گروه های تروریستی  از سوی همین کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی صورت می گیرد.

 

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود به در پیش بودن مراسم تحلیف و تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه برخی در حمایت از غرب سخنانی را مطرح می‌کنند که تنها دشمن شاد کن است، ادامه داد: ما باید قدر کشور را بدانیم، ما اهل تعامل هستیم اما به مقاصد کشورهای مقابل خوش‌بین نیستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی درسایه اسلام ناب از امنیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: اسلام ناب امروز در عرصه جهانی عزت و اقتدار دارد.

 

امام جمعه ساری، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار گسترش و دفاع از اسلام ناب در جهان معرفی کرد و افزود: امروز به برکت این نظام دینی شعار استکبار ستیزی در عرصه جهانی نهادینه شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می کنند تا این اقتدار اسلام ناب را در جهان تضعیف کنند، بیان داشت: تلاش دشمنان برای گمراهی در امت اسلامی بی فایده است.

 

وی همچنین به در پبش بودن شب های قدر اشاره کرد و با بیان این که این شب های پرفیض و ارزشمند سرنوشت هر انسانی را رقم خواهد زد، تصریح کرد: باید از این فرصت طلایی در جهت استغفار و تضرع به درگاه خداوند متعال بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود از برخی اختلافات مذهبی در مصر انتقاد کرد و با بیان این که علمای مصر نباید در برابر این گونه مسائل سکوت کنند، بیان داشت: دشمنان تلاش می کنند تا جنگ طایفه ای ایجاد کنند و این مسأله هشداری مهم است.

 

وی همچنین به پنجم آذر سالروز تأسیس نماز جمعه اشاره کرد و با بیان این که پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: نماز جمعه پایگاهی برای وحدت و همدلی مردم است./950/پ202/س

ارسال نظرات