۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۷۹۷۷۷
امام جمعه آمل:

پیروی از ولایت ضامن سعادت و تعالی انسان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که انسانی که مسؤولیتی را بر عهده می گیرد باید اخلاص در عمل داشته باشد، گفت: پیروی از ولایت ضامن سعادت و تعالی انسان است که باید همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در برنامه های خود اجرایی کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری آمل با بیان این که ما مبارک رمضان ماه بسیار پر خیر و برکتی بوده است، گفت: قبولی طاعات و عبادات در این ماه بستگی به اخلاص و ارادت ما دارد.

 

وی با اشاره به این که تنها عبادتی که خداوند منان فرمود مال من بوده و پاداش آن را می دهم روزه است، بیان داشت: در همه عبادات ریا راه دارد و می شود در صف اول نماز و دادن خمس و زکات ریا کرد اما در روزه این امر معنا نداشته و کسی نمی داند چه فردی روزه دارد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که روزه نیتی باطنی و امری قلبی است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما باید در این باشد تا خلوص ماه مبارک رمضان به صورت همیشگی در ما وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در سطح کشور در حال تغییر و تحول هستیم، ادامه داد: دولت ها دست به دست می شود که این امر در سراسر جهان وجود دارد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که انسانی که مسؤولیتی را بر عهده می گیرد باید اخلاص در عمل داشته باشد، گفت: پیروی از ولایت ضامن سعادت و تعالی انسان است که باید همواره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در برنامه های خود اجرایی کنیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که هر مدیری باید حواسش جمع باشد که در مسیر رهبری باشد، بیان داشت: مدیران باید ادب و آداب را رعایت کرده و قدر ولی فقیه خود را بدانند.

 

وی با تاکید بر این که حق و باطل با کسی شوخی ندارد، ادامه داد: عده ای خدمت می کردند ولی آن طور مورد رضایت خداوند منان نبوده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیری که پاسخ گو نباشد انسانیت و مسلمان بودن او زیر سؤوال است، بیان داشت: انسان مسلمان باید تسلیم اوامر و دستورات الهی بوده و با خلوص و صداقت کار کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مدیران باید در تلاش باشند که فعالیت های آنان مورد رضایت حضرت حق باشد، گفت: هر عزیزی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کند اجر و پاداش دنیوی و اخروی دارد.

 

امام جمعه آمل در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده یدالله اکبرزاده در سمت فرماندار آمل، گفت: ایشان چند سالی مرتب پای کار بودند که توانستند کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم شعبانعلی واحدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آمل و یدالله اکبرزاده به عنوان مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری مازندران معرفی شدند./950/پ202/ب

ارسال نظرات