۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۸۱۷۶۸

آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حفاظ قرآن کریم در روزهای 16 تا 21 شهریورماه خبر داد.
آزمون ورودي حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان با اعلام زمان برگزاری این آزمون اظهار کرد: این آزمون طی 6 روز از 16 تا 21 شهریورماه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه با مشارکت سازمان سنجش کشور در دانشکده علوم قرآنی در تهران برگزار می‌شود.

 

کارشناس آموزش مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند 12 شهریورماه کارت‌های ورود به آزمون را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش دریافت کنند، ادامه داد:‌ این آزمون به صورت شفاهی و در دو بخش حفظ و قرائت برگزار می‌شود و بیش از هزار نفر به 10 سوال رشته حفظ 20 نمره‌ای پاسخ می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام میریان با بیان این‌که در بخش قرائت شرکت کنندگان متن قرآن را درحضور داوران تلاوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این بخش یک سوال از شرکت کنندگان مطرح می‌شود که براین اساس تجوید، صوت و لحن و وقف و ابتدا تلاوت افراد ارزیابی می‌شود./966/د103/ی

ارسال نظرات