۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۸۱۹۶۱
مسؤول شورای هماهنگی آذربایجان شرقی:

آمریکا هیچ‎گاه نمی تواند منادی صلح باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی‌زاده گفت: این‌که آمریکا شعار مبارزه با تروریسم را سر می دهد، باید دانست که دولت ایالات متحده بزرگترین حامی تروریسم در ایران بوده است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به همت بیت آیت الله شبستری، استاندار آذربایجان شرقی، بازاریان، خانواده های شهدا و مردم شهیدپرور تبریز برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: این مراسم مطابق روال هر سال از ساعت 11 تا 13 در مسجد مقبره واقع در بازار کفاشان تبریز، جنب مقبره شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی برگزار می شود، جا دارد عموم مردم مؤمن و ولایت‌مدار تبریز در این مراسم معنوی حضور پرشور داشته باشند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که سیره علمی و زندگانی شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان در جهت خدمتگزای بی‌منت به مردم است، تصریح کرد: همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند؛ شخصیت شهیدان رجایی و باهنر برای همه الگوست، چراکه آنان مسؤولیت را امانتی تنها برای خدمت می دانستند.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: هشتم شهریور سالروز شهادت جانسوز شهیدان والامقام محمدعلی رجائی رییس جمهور مکتبی و نخست وزیر دانشمند محمدجواد باهنر و یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون‌ها ملت انقلابی ایران و حتی آزادیخواهان جهان است.


وی افزود: در این روز ملت ایران شخصیت هایی را از دست داد که مبارزه خستگی ناپذیر با استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان داشتند، شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در عمل، ساده زیستی، ذوب در ولایت و خادم مردم بودند، از این روست که پس از اعلام رسمی خبر شهادت آنان موجی از حزن و اندوه در سراسر کشور به راه افتاد.


حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر این‌که شهادت بزرگانی چون رجایی و باهنر نشان از مظلومیت ایران در مقابله با ایادی کفر و استکبار است، گفت: ایران بزرگترین قربانی تروریسم است، این‌که آمریکا شعار مبارزه با تروریسم را سر می دهد، باید دانست که دولت ایالات متحده بزرگترین حامی تروریسم در ایران بوده است.


مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که آمریکا هیچگاه نمی تواند منادی صلح، مبارزه با تروریسم و حقوق بشر باشد، گفت: دستان جتایتکار و خون‌آلود این رژیم های استکباری و استعماری به خون هزاران شهید انقلاب اسلامی آغشته است، چگونه می توان سخن از مذاکره با دولتی به میان آورد که قاتل فرزندان این ملت است./935/ت302/ب

ارسال نظرات