۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۸۲۲۹۶
امام جمعه موقت کاشان:

حمله آمریکا به سوریه حماقت است

خبرگزاری‌رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با محکوم کردن دخالت های آمریکا در سوریه گفت: آمریکا از یک طرف با ارسال سلاح های شیمیایی برای تروریست برای رسیدن به اهداف خود در سوریه دست به قتل عام مردم مسلمان و بی دفاع سوریه زده است و از سوی دیگر به بهانه دفاع از مردم سوریه به دنبال حمله نظامی به این کشور است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن بني هاشمي امام جمعه موقت شهرستان كاشان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد حسن بنی هاشمی امام جمعه موقت شهرستان کاشان، امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه در مسجد حبیب بن موسی‌(ع) این شهرستان با محکوم کردن دخالت های آمریکا در سوریه اظهارداشت: در صورت حماقت آمریکا و متحدانش در حمله به کشورمسلمان سوریه و آتش افروزی در این کشور چنان سیلی از سربازان گمنام امام زمان که در همه جای دنیا حضور دارند خواهند خورد که تا ابد فراموش نکنند.

 

وی افزود: آمریکا بعد از ناامیدی از ترویست های خود در سوریه برای مقابله با دولت و ملت قهرمان سوریه با مطرح کردن بهانه های واهی  استفاده از سلاح های شیمیایی توسط دولت سوریه سناریوی قشون کشی  و حمله به کشور مسلمان سوریه را در دستور کارخود قرارداده است تا با این حربه شکست های خود در کشورهای اسلامی افغانستان، عراق و سوریه را تحت الشعاع قراردهد.

 

حجت الاسلام بنی هاشمی یادآورشد: مدعیان دروغین حقوق بشرکه پیش از این توسط سلاح های شیمیایی اهدایی آنان ملت عراق و رزمندگان اسلام را به خاک خون کشیده است، امروز نیز با حمایت های آنان و دلارهای نفتی شیوخ سرسپرده عربی از تروریست ها در سوریه، با استفاده از  سلاح های شیمیایی اهدایی مدعیان دروغین ملت مسلمان سوریه، مردم مظلوم این کشور را به خاک و خون می کشند.

 

وی کشورهای افعانستان، پاکستان، عراق و امروز نیز سوریه را قربانی تروریست خواند و گفت: تروریست ها با ایجاد رعب و وحشت و  انفجار و قتل و عام هزاران نفر از  مردم بی دفاع و مسلمان در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، و اخیرا در سوریه را به خاک و خون کشیدند و امروز نیز  به دنبال ساقط کردن حکومت مقاومت سوریه هستند.  

 

استکبار در صورت حمله به سوریه در آتش خود خواهد سوخت

 

امام جمعه موقت کاشان، با اشاره به سیاست یک بام و دو هوای آمریکا در سوریه گفت: آمریکا از یک طرف با ارسال سلاح های شیمیایی برای تروریست برای رسیدن به اهداف خود در سوریه دست به  قتل عام مردم  مسلمان و بی دفاع سوریه زده است و از سوی دیگر با بهانه دفاع از مردم سوریه به دنبال حمله نظامی به این کشور است.

 

حجت الاسلام بنی هاشمی حماقت را یکی از ویژگی های دشمنان اسلام دانست و گفت:  پیش از این نیز در کشورهای افغانستان و عراق دست به حماقت زدند و در گرداب و باطلاغی که درست کردند گرفتارشدند.

 

 خطیب جمعه کاشان اظهارامیدواری کرد آمریکا ، فرانسه و انگلستان برای حمله به سوریه دست به حماقت نزنند که در صورت آتش افروزی در این کشور خود نیز به آتشی که برافروخته اند خواهند سوخت.

 

وی افزود: آمریکا بعد از شکست در افغانستان و عراق امروز به سراغ کشور سوریه رفته است و برای رسیدن به اهداف خود در سوریه بر طبل جنگی نواخته است که پایان آن به دست آنها نخواهد بود.  

 

وی افزود: افراد مزدور و نوکری که ذلیلانه نوکری آمریکا را پذیرفته داند و خیال می کنند با ساقط شدن حکومت سوریه، حکومت آنان پایدار و استوار خواهند ماند سخت در اشتباه هستند و باید بدانند موجی که امروز در منطقه ایجاد شده است آنها را نیز در خواهد نوردید ودر صورت هرگونه آتش افروزی در منطقه ، دامن آنان را نیز خواهد گرفت.

 

آمریکا در سوریه هیچ غلطی نمی تواند بکند

 

امام جمعه موقت کاشان یادآورشد: امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) شیران بیشه ای که در 8 سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و اجازه نداند یک وجب از خاک میهمن اسلامی در تصرف دشمن باشد وبعد از آن نیز درجنگ های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه اسرائیل را به خاک سیاه نشاندند،آنها زاهدان شبی هستند که  نه تنها در ایران بلکه در  سوریه، لبنان، افغانستان در عراق و حتی در دل آمریکا ، فرانسه و انگستان حضور دارند و رفتارهای شیطانی آنها رصد می کنند.  

 

حجت الاسلام بنی هاشمی اظهار امیدواری‌کرد سربازان گمنام امام زمان (عج) همان گونه که در دفاع 8 ساله افتخار آفرینی کردند سبب خوشحالی امت مسلمان در  لبنان و فلسطین و همه جهان شدند این بار نیز در سوریه موجب خوشحالی امت اسلام و شکست دشمن شوند و همانگونه که امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آمریکا در سوریه نیز هیچ غلطی نخواهد کرد.

 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره  سالروز تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء به دستور رهبر معظم انقلاب گفت: قرارگاه ها و پایگاه های نظامی و انتظامی همه اشراف به عنایت امام زمان (عج) دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمانی این هفته با آغاز به کار دولت دکتر روحانی وچهارمین دوره شورای اسلامی شهر گفت: پیروی از ولایت فقیه تامین آرامش جامعه، برخورد مناسب با مردم بعنوان سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی ، پاسداری از ارزشهای دینی و اسلامی و پیروی از ولایت فقیه باید در راس همه امور دولت یازدهم  برای خدمتگذاری به مردم قرار داشته باشد.

 

حجتالاسلام بنی هاشمی، همچنین با اشاره به ایام و مناسبت های سالروز جنگ جهانی دوم ،  ناپدید شدن امام موسی صدر، روز تعاون ، عملیات کربلای سه ، روز مبارزه با ترروریسم و شهادت امام صادق ابراز داشت: امام صادق در زمان  خود با تیز بینی و درآیت کامل زمام امور فرهنگی را به دست گرفت و از این فرصت برای ترویج فرهنگ  اسلام قال الصادق و قال الباقر استفاده کرد و با این پشتوانه درسن 31 سالگی به امامت رسید و بعد از 34 سال امامت  در سن 65 سالگی یکی از مسن ترین ائمه بود که به شهادت رسید./939/پ202/س

ارسال نظرات