۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۸۲۳۱۸
همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب جعفری صورت می گیرد؛

حضور دو مرجع تقلید در جمع سوگواران حضرت امام صادق

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق‌(ع)، حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی با پای پیاده در جمع سوگواران و عزاداران ششمین امام شیعیان حضور می یابند.
عزاداري آيات وحيد خراساني و صافي گلپايگاني در مراسم عزاي ائمه اطهار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) حضرات آیات حسین وحید خراسانی و لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید مطابق سنت دیرینه خود با پای پیاده در مراسم عزاداری آن حضرت شرکت خواهند کرد.

 

بر اساس این گزارش، این دو مرجع بزرگوار تقلید چند سالی است که ضمن توصیه به عموم مردم به منظور برگزاری و اقامه باشکوه عزای امام جعفر صادق(ع) خود نیز همگام با دیگر ارداتمندان به اهل بیت(ع) در عزای آن امام همام مسیر بیت خود تا حرم کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) را پیاده‌روی می‌کنند و این مصیبت را به آن بانوی بزرگوار تسلیت می گویند.


حضرت آیت الله صافی گلپایگانی روز دوشنبه یازدهم شهریورماه از ساعت 12 حرکت خود را در قالب هیات عزاداری از دفترش واقع در کوچه شماره شش خیابان انقلاب( چهارمردان قم) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) آغاز خواهد کرد.


حضرت آیت الله وحید خراسانی نیز مسیر دفتر خود واقع در کوچه شماره 23 صفائیه تا حرم کریمه اهل بیت را به همراه هیات عزداری پیاده روی خواهد کرد.


همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیوت و دفاتر دیگر مراجع تقلید و علما و دفتر مقام معظم رهبری در قم نیز شاهد برپایی مراسم سوگواری و عزداری خواهد بود.


حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز پنج شنبه شب در جمع زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا(ع) با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام صادق(ع) مردم را به اقامه باشکوه عزای آن حضرت توصیه کرد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات