۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۸۲۸۱۹
سی ام شهریورماه؛

آغاز سال تحصیلی پذیرفته شدگان سطح سه حوزه خواهران خراسان

خبرگزاری رسا ـ سال تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی سطح سه حوزه علمیه خواهران خراسان در رشته تفسیر و علوم قرآنی سی ام شهریورماه آغاز می شود.
آزمون سطح سه

صدیقه رضایی، مسؤول سطح سه مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، در گفت‎و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به اعلام نتایج پذیرش سطح سه گفت: در سال تحصیلی جدید، طلاب رشته فقه واصول در مقطع سطح سه در مدرسه علمیه اسلام شناسی تحصیل می کنند.

 

 وی افزود: از میان بیست و پنج تن از پذیرفته شدگان نهایی پنجمین آزمون ورودی سطح سه خواهران، هفده نفر در رشته فقه و اصول پذیرفته شده اند که در مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) تحصیل می کنند و پذیرفته شدگان رشته علوم قرآنی و تفسیر نیز در مدرسه علمیه نرجس(س) مشغول به تحصیل می شوند.

 

این استاد حوزه گفت: امروز به منظور آشنایی طلاب با مسؤولان این موسسه جلسه معارفه ای با حضور مدیر و اساتید  مدرسه علمیه اسلام شناسی ظهر امروز برگزار شد و کلاس ها نیز از 30 شهریور ماه آغاز می شود.  

 

مسؤول سطح سه مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد به برنامه های جنبی که برای طلاب سطح سه در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: تفسیر ساختاری با حضور استاد خامه گر برای طلاب سطح دو و سه این موسسه  برگزار می شود که در پایان آن، طلاب یک دوره تفسیر قرآن را فرا می گیرند.

 

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین جهت تسهیل تحصیل طلاب سطح مهد کودک در نظر گرفته شده است./930/پ202/س

ارسال نظرات