۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۸۳۴۹۶
امام جمعه آمل:

اعتماد مردم به مدیران نظام یک امتحان الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: اعتماد مردم به مدیران نظام یک امتحان الهی است که همگان باید در تصمیمات خود خداوند منان را در نظر گرفته و به رضایت حضرت حق توجه داشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل یک شنبه شب در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران دوایر شهرداری آمل با تشکر از اقدامات اعضای سومین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای رفع مشکلات شهری، گفت: اعتماد مردم به مدیران نظام یک امتحان الهی است که همگان باید در تصمیمات خود خداوند منان را در نظر گرفته و به رضایت حضرت حق توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مشورت و استفاده از نظرات و تجربیات دیگران یکی از دستورات ارزنده اجتماعی در دین مبین اسلام است، بیان داشت: پروردگار متعال در قرآن کریم مشورت کردن را از صفات مؤمنان بر شمرده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: در قرآن کریم مسأله مشورت بین دو مبانی اسلام یعنی نماز و زکات آورده شده که نشانگر اهمیت آن است.

 

وی با بیان این که وفاق و همدلی از امور ارزنده ای است که باید بین مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: وحدت ورزی سبب می شود تا کارها به نحو خوبی انجام شده و رضایت مردم حاصل شود.

 

امام جمعه آمل خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید مورد توجه ویژه مدیران باشد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت خالصانه به مردم بهره گیرند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

 

وی با اشاره به این که دشمن از هر حربه ای برای نفوذ در مردم و دلسرد کردن آنان بهره می گیرد، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی همیشه در میدان مبارزه با ما قرار دارند که فقط شکل و نوع آن گوناگون است و یک روز آنان تهاجم فرهنگی را مورد توجه قرار می دهند و روزی دیگر از تحریم های اقتصادی بهره می گیرند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمنان هیچ گاه نتوانستند در برابر ما به موفقیت برسند و نقشه های شوم آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد، گفت: وحدت مداری و پیروی از ولایت فقیه در میان آحاد مردم و مسؤولان می تواند به عنوان دژی مستحکم در برابر برنامه های مغرضانه دشمنان نظام باشد.

 

امام جمعه آمل در پایان به انتخاب مجدد احمد امیرسلیمانی به عنوان شهردار جوان و پرتوان از سوی شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود:خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر فرد لایقی را برای مدیریت شهرداری انتخاب کردند و هماهنگی بین شهرداری و شورای شهر باعث رشد و رونق شهر می‌شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر آمل در این دیدار گفت: خدمت برای مردم عبادت است و همه مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات