۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۸۳۶۸۴
همزمان با سراسر کشور؛

جلسات هفتگی حفظ قرآن کریم در خراسان جنوبی اجرا می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جلسات هفتگی حفظ قرآن کریم به صورت متمرکز در هیئت ها و مساجد خراسان جنوبی خبرداد.
جلسات هفتگی حفظ قرآن کریم در خراسان جنوبی اجرا می شود

حجت الاسلام سلم آبادی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که هدف از برگزاری این جلسات تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای نهضت ملی قرآن کریم است، گفت: در سال گذشته جلسات حفظ قرآن با محوریت موسسه های قرآنی برگزار می شد ولی امسال با برگزاری این جلسات به صورت متمرکز و هفتگی در مساجد و هیئت های مذهبی شاهد گسترش روز افزون و همگانی حفظ قرآن کریم در میان مردم خواهیم بود.

 

وی افزود: این جلسات به صورت متمرکز و مستمر در مساجد برگزار شده و گروه های سنی مختلف می توانند در جلسات آن شرکت می‎کند.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این جلسات آموزش حفظ قرآن بر مبنای سطح و فهم شرکت کنندگان خواهد بود.

 

حجت الاسلام سلم آبادی با بیان این که این جلسات با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد، گفت: پیش بینی شده در سطح استان به صورت هفتگی بیش از 30 جلسه مستمر برگزار شود.

 

وی افزود: منابع مختلف برای آموزش قرآن در اختیار اساتید قرار گرفته و همچنین اساتید مورد نظر برای اجرای این طرح دوره های آموزشی را زیرنظر اساتید برجسته کشوری گذرانده اند.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآورشد: این دوره های آموزشی در سراسر کشور به صورت رایگان برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد./968/ت303/ب

ارسال نظرات