۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۷۶۴
به مناسبت دهه کرامت:

ویژه برنامه سروش کرامت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) از برگزاری ویژه برنامه سروش کرامت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
دهه كرامت،‌ ميلاد حضرت معصومه و امام رضا

فرزانه طالقانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، معاونت پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه و کشف استعدادهای برتر ویژه برنامه های ویژه ای را برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: این ویژه برنامه در چهار بخش، با عناوین رسم کرامت، حدیث کرامت، آفتاب کرامت و در سایه کرامت اجرا می شود.

 

طالقانی با اشاره به این که در دهه کرامت، پژوهش های پیرامون سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، به شکل ویژه نامه ارائه می شود، افزود: در روز ولادت امام رضا(ع) از صاحبان مقالات برتر و فعالان عرصه پژوهشی نیز تجلیل می شود. 

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با بیان این که در بخش رسم کرامت، مسابقه ای با محوریت احادیث منقول از حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع)، فضیلت زیارت و رعایت آداب زیارت آن دو بزرگوار اجرا می شود، اظهار کرد: در این راستا بروشورهایی تهیه و در بین طلاب توزیع شده است.

 

طالقانی در توضیح بخش در سایه کرامت یاداور شد: در دهه کرامت کتاب های ویژه ی سیره حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) بین پژوهشگران توزیع می شود، که علاقه مندان در سراسر کشور فرصت دارند تا روز ولادت امام رضا(ع) خلاصه این کتاب ها،شناسنامه آن ها و مشخصات فردی را به پست الکرونیکی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)، ارائه دهند.  

 

وی ادامه داد: معاونت مدرسه علمیه اسلام شناسی(س) به منظور آشنایی هر چه بیشتر با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع)، در این مدرسه نمایشگاهی نیز دایر کرده است.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در پایان یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8525251-0511 تماس بگیرند، یا به پایگاه اطلاع رسانی www.islamshenasi.ir  مراجعه کنند./930/پ202/ع 

ارسال نظرات