۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۸۳۸۶۵
نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی؛

جشنواره نامه ای به امام رضا بستر ساز گسترش و تعمیق فرهنگ رضوی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بدون تردید این رویداد فرهنگی می تواند نقش مؤثر و قابل توجه ای در ترویج گسترش و تعمیق فرهنگ پربار رضوی و ولایی ایفا کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در پیامی به هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران این جشنواره گفت: خدا را شاکریم که در کشور امام زمان(عج) مردم ایران میزبان امام همام علی ابن موسی الرضا(ع) هستند که می توان گفت برکت وجود و حضور آن بزرگوار است که ما سربلند هستیم و جا دارد من از همه دست اندرکاران جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) که می توان گفت پل ارتباطی عاشقان امام رضا(ع) با مردم همین نامه ها و دل مویه ها است تشکر کنم.

 

آیت الله طبرسی افزود: جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) را می توان به عنوان نمونه ای از یک کوشش موفق در راستای شناخت هر چه بیشتر شخصیت علی ابن موسی الرضا(ع) از دیدگاه مردم است و برگزاری این جشنواره آن هم در دهه کرامت و فاصله عطر آگین میلاد دو نور چشم مان اقدامی بسیار ارزشمند و در خور تحسین است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه پیام خود گفت: بدون تردید این رویداد فرهنگی می تواند نقش مؤثر و قابل توجه ای در ترویج گسترش و تعمیق فرهنگ پربار رضوی و ولایی ایفا کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من امیدوارم برمبنای فرمایشات آن حضرت که فرمودند «رحمت خدا بر آن کس که امر ما را احیاء کند» تمام تلاشگران در این که مشغول به برگزاری این جشنواره و احیا کنندگان و معارف اهل البیت(ع) هستند. انشاالله مورد رحمت واسعه الهی قرار بگیرند.

 

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی به مناسبت دهه پربرکت و سراسر نور کرامت، از همه کوشندگان در برگزاری این رویداد فرهنگی و معنوی به ویژه تمامی اهالی و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر و اندیشه رضوی سپاسگزاری می نمایم./950/د101/ب

ارسال نظرات