۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۸۴۸۸۳
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

رونمایی از 13 اثر مستند در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به ساخته شدن قسمت دوم مجموعه دلیران خوزستان اظهار داشت: این مجموعه در بردارنده 13 اثر مستند از سرداران خوزستانی است.
جاسم صفات، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جاسم صفات، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ظهر امروز در نشست خبری پیرامون تشریح برنامه های این اداره در هفته دفاع مقدس با اشاره به ساخته شدن قسمت دوم مجموعه دلیران خوزستان اظهار داشت: این مجموعه در بردارنده 13 اثر مستند از سرداران خوزستانی است.

وی با بیان این که قسمت دوم مجموعه دلیران خوزستان، دوم مهرماه رونمایی می شود، خاطر نشان کرد: نخستین قسمت مجموعه دلیران نخلستان دو سال پیش با 18 اثر مستند تولید و از شبکه های یک و خوزستان پخش شد.

صفات با اشاره به اهمیت ارتقا سطح کمی و کیفی آثار مستند خاطر نشان کرد: اکنون ساخت اثر مستند شهید توکل قلاوند در نظر داریم که پیش بینی می کنیم ساخت این مستند 2 سال به طول می انجامد.

وی به چاپ سه عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این کتاب ها با هدف آشنایی کودکان با دفاع مقدس چاپ و دوم مهرماه رونمایی خواهد شد.

صفات با بیان این که کتاب های چاپ شده پیرامون زندگی زندگی سرداران شهید علی هاشمی، محمدحسین علم الهدی و دکتر مجید بقایی هستند، خاطرنشان کرد: نویسنده این کتاب ها اعظم محمدپور و نقاش آن ها فاطمه صادقی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به برگزاری مراسم شب شعر اشاره کرد و گفت: این مراسم چهارشنبه، سوم مهرماه برگزار می شود.

وی با بیان این که بیش از 50 اثر به دبیرخانه این مراسم ارسال شده است، خاطر نشان کرد: مراسم شب شعر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می شود.

صفات برگزاری محفل انس با قرآن در تاریخ هفتم مهرماه و عطر افشانی و غباروبی گلزارهای شهدای استان در تاریخ پنجم مهرماه را از دیگر برنامه های این اداره در هفته دفاع مقدس دانست./9464/پ202/غ

ارسال نظرات