۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۸۵۲۹۲
معاون پژوهشی دانشگاه امیرالمؤمنین خبر داد؛

حضور میهمانان خارجی از 20 کشور جهان در دومین همایش بین المللی ولایت

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به دعوت مهمانانی از 20 کشور جهان جهت شرکت در دومین همایش بین المللی ولایت خاطر نشان کرد: این همایش به مدت دو روز در آبان ماه به میزبانی خوزستان برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، معاون پژوهشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که دومین همایش بین المللی ولایت در آبان ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تاکنون ین لحظه بیش از 70 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی با اشاره به افزایش آمار ارسال مقالات در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: دومین همایش بین المللی ولایت از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و با همکاری مجمع جهانی اهل بیت برگزار می شود.

معاون پژوهش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه تصریح کرد: سازمان هایی از جمله تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، بنیاد بین المللی غدیر و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان و خبرگزاری رسا از این همایش بین اللمللی نیز حمایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به دعوت میهمانانی از 20 کشور جهان جهت شرکت در دومین همایش بین المللی ولایت خاطر نشان کرد: این همایش به مدت دو روز به میزبانی خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که مراسم افتتاحیه دومین همایش بین المللی ولایت در اهواز و اختتامیه آن در یکی از شهرهای آبادان و یا خرمشهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آیت الله اختری به عنوان رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در پایان ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، عرضه چکیده مقالات برگزیده سال گذشته و معرفی کتاب های نگارش شده از سوی دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه امیرالمؤمنین در پایان خاطرنشان کرد: از مقالات برتر ارائه شده در این همایش تقدیر به عمل خواهد آمد./9464/ت302/غ

ارسال نظرات