۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۵۹۳

ارسال 1260 اثر به دبیرخانه جشنواره پایتخت پنجره ها

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه هنری استان خوزستان اظهار داشت: 1260 اثر در پنج بخش عکس، شعر، داستان، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
ارسال 1260 اثر به دبیرخانه جشنواره پایتخت پنجره ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، محمود نادری، سرپرست حوزه هنری استان خوزستان، شامگاه جمعه پنجم مهرماه، در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه ای پایتخت پنجره ها با بیان این که این جشنواره با هدف یادبود حماسه بزرگ گشودن حصر آبادان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: پنجمین دوره از جشنواره پایتخت پنجرها به صورت منطقه ای در میان استان های خوزستان، بوشهر، کردستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد.

این مقام مسؤول با اشاره به رشته های این دوره از جشنواره پایتخت پنجره ها تصریح کرد: 1260 اثر در پنج بخش عکس، شعر، داستان، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به افزایش کیفیت سطح داوری آثار نسبت به دوره های گذشته خاطر نشان کرد: بخش عکس این دوره از جشنواره با پذیرا بودن 800 اثر در دو بخش مستند و خلاقه مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

سرپرست حوزه هنری استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: در بخش شعر 260 قطعه در بخش داستان 150 اثر و در نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی نیز 50 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

نادری برگزاری نشست های تخصصی تئاتر، عصر قصه و داستان، عکس و برگزاری تئاتر خیابانی را از برنامه های جنبی پنجمین جشنواره پایتخت پنجره ها عنوان کرد.

وی با تأکید بر ارتقا سطح کیفی و کمی جشنواره پایتخت پنجره ها در سال های آینده اظهار داشت: این جشنواره در حوزه جغرافیایی یک گام به جلو رفته و این توان را دارد که در سال های آینده رویدادی ملی در سطح کشور باشد تا آبادان پنجره های شادی و سرزندگی را به همه دنیا باز کند.

نادری با بیان این که باید ارزش های دفاع مقدس ثبت، تقویت و برجسته شوند، خاطرنشان کرد: بهترین راه انتقال این ارزش ها به جامعه از طریق فرم ها و قالب های پیشرفته هنری است./9464/پ203/غ

ارسال نظرات