۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۸۵۶۷۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل پیام صلح و دوستی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنرانی رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل، افزود: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل پیام صلح و دوستی ملت ایران بود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با بیان این که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجلیل از دلاورمردان و رزمندگان این حماسه بزرگ است، گفت: باید یاد و نام این بزرگواران برای همیشه گرامی داشته شود.

 

وی با تاکید بر این که دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و پایانی در آن وجود ندارد، بیان داشت: استقامت و ایستادگی از ویژگی های ارزنده مسلمانان است که ایران اسلامی به سبب چنین افتخاراتی در مقابل حربه ها و تلاش های دشمنان با قدرت بر پای خود ایستاده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: دفاع مقدس به عنوان جنگی نابرابر از سوی همه کفار جهان علیه نظام و کشور اسلامی ایران بوده و با حضور آگاهانه همه اقشار ملت و تبعیت از رهبری حکیمانه امام خمینی، تمامیت ارضی کشور از چنگال بیگانگان حفظ ماند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که رزمندگان در دفاع مقدس دفاع ارزنده و والایی داشتند، گفت: اقشار مختلف مردمی با حضور خود در دفاع مقدس زمینه افتخار آفرینی را برای ما فراهم کردند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به سخنرانی رییس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل، افزود: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل پیام صلح و دوستی ملت ایران بود.

 

وی با تاکید بر این که دیپلماسی هوشمندانه و ارزنده رییس جمهور کشورمان ستودنی است، بیان داشت: سخنان رییس جمهوری برخاسته از نرمش قهرمانانه بود که مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که رییس جمهور کشورمان به نحو ارزنده و والایی از مواضع به حق جمهوری اسلامی دفاع کرد، ادامه داد: سخنرانی هوشمندانه رییس جمهوری به عنوان پیروزی مقتدرانه و عزتمندانه برای ما بوده که سبب عصبانیت رژیم غاصب صهیونیستی شد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان،گفت: رییس جمهوری با نرمش قهرمانانه نشان داد که ما جنگ طلب نبوده و خواستار احقاق حقوق خود هستیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات