۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۸۵۶۸۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

جنگ امروز مبارزه با ناتوی فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که جنگ هنوز به پایان نرسیده بلکه نوع آن تغییر یافته است، گفت: امروز میدان جهاد و جنگیدن را خالی نکنید، جنگ امروز مبارزه با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم است.
جنگ امروز مبارزه با ناتوی فرهنگی است

حجت الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، در حاشیه همایش روحانیان ایثارگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به آیه 111 سوره مبارکه توبه و فضائل ذکر شده برای مجاهدان راه حق در این آیه شریفه اظهار داشت: در این آیه چند نکته وجود دارد و آن این که یک معامله اتفاق می افتد و در آن فروشنده مومنان هستند و خریدار خداوند، کالا جان مومنان است و بهای آن بهشت؛ پس باید به این نکته در آیه توجه کنید که خداوند فقط از مومنان جان هایشان را می خرد و بقیه اجازه ورود به این داد و ستد را ندارند.

 

وی در ادامه اخلاص داشتن را یکی از شاخصه های بارز و اصلی مجاهدان راه خدا دانست و گفت: اگر هدف از جهاد فقط خداوند باشد و مجاهد فقط با خداوند معامله کرده باشد، دیگر فرقی نمی کند که بکشد یا کشته شود چون هدف اصلی رضایت الهی است که در هر دو صورت حاصل می شود و خداوند از این کار آنها به قدری رضایت دارد که برایش پاداش بزرگی در نظر گرفته است.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به جنگ نرم و ناتوی فرهنگی که نقشه چند ساله دشمنان برای تخریب و براندازی نظام است عنوان کرد: هنوز جنگ به پایان نرسیده است و اگر آن زمان با موشک و بمب به ما ضربه می زدند، امروز میدان مبارزه جنگ نرم و ناتو فرهنگی است که متأسفانه در این جبهه کمی هم پیروز شده اند؛ یک طرف آن تکفیری ها و وهابی ها هستند و اخبار رسیده از گوشه و کنار استان حاکی از حضور و فعالیت آنان در زنجان دارد و طرف دیگر آن غربی ها و ماهواره ها است که مداوم در حال پخش شبهه و از بین بردن عقاید جوانان ما است که باید برای آن فکری صورت بگیرد.

 

وی در ادامه با انتقاد از مسؤولان مساجد به خاطر استقبال کم مردم از نمازهای جماعت تصریح کرد: متأسفانه امروز در برخی از مساجد نمازهای جماعت برگزار نمی شود و در بعضی موارد هم با افراد بسیار کم برگزار می شود و از این راه می توان گفت که جوانان متأسفانه از روحانیت فاصله گرفته اند که یکی از نتایج جنگ نرم همین هجمه به اعتقادات و مقدسات است.

 

حجت الاسلام خدایی در پایان تأکید کرد: چرا ما باید همیشه در موضع دفاع باشیم و آنها در موضع حمله و چرا هیچ گاه به فکر هجمه و حمله به اعتقادات و تفکرات آنها نمی افتیم، زیرا برای از پای در آوردن دشمن نخستین ضربه را می توان از راه حمله به عقاید آنها زد. /949/ت302/ب

ارسال نظرات