۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۸۶۲۱۶
آیت الله موسوی جزایری:

قلب ملت ایران خانه مهر اهل بیت طاهرین است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تفاوت محبت و مودت تصریح کرد: محبت به این معنا است که انسان شخصی را دوست بدارد در حالی که مودت به معنای اظهار عملی و بیان آن دوست داشتن است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار با مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان این که پیامبر اکرم(ص) در راه تبلیغ اسلام زحمات زیادی متحمل شد، اظهار داشت: حضرت محمد(ص) فرمود هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشد.

امام جمعه اهواز با بیان این که پیروزی اسلام نتیجه تبلیغ پیامبر بود، خاطرنشان کرد: وقتی خداوند استقامت مسلمانان را دید پیروزی و قدرت را نصیب آنان کرد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند به پیامبر اکرم(ص) فرمود که به مردم بگو من از شما چیزی نمی خواهم جز مودت به اهل بیت.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تفاوت محبت و مودت تصریح کرد: محبت به این معنا است که انسان شخصی را دوست بدارد در حالی که مودت به معنای اظهار و بیان آن دوستی است.

قلب ملت ایران خانه مهر محمد و آل محمد است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ملت ایران عاشق و ارادتمند اهل بیت(ع) هستند، خاطرنشان کرد: قلب ملت ایران خانه مهر محمد و آل محمد است.

آیت الله موسوی جزایری، خوزستان را دروازه ورود ولایت به کشور دانست و افزود: شناخته شدن خوزستان به عنوان پایگاه ولایت باعث افتخار خوزستانی ها است.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم خوزستان از ضریح امام حسین(ع) تصریح کرد: به گفته مسؤولان حرکت ضریح هیچ جایی از کشور همانند خوزستان به استقبال ضریح نیامند.

آیت الله موسوی جزایری کمک و مشارکت مردمی در بازسازی عتبات و عالیات را مصداق مودت دانست و اظهار داشت: این مشارکت‌ها در امور خیز تضمین سعادت در دنیا و آخرت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به توسعه حرم های اهل بیت در چند سال اخیر اشاره و تصریح کرد: صحن حرم فاطمه(س) در حرم امیرالمؤمنین(ع) با مساحت 230 هزار متر مربع از کارهای بزرگی است که در حال اجرا است./9464/پ202/س

ارسال نظرات