۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۸۶۵۹۶
در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان؛

عرضه بیش از 300 عنوان کتاب تخصصی از سوی انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در هشتمین نمایشگاه کتاب بزرگ خوزستان از عرضه بیش از 300 عنوان کتاب در زمینه های دینی، پژوهشی، اعتقادی و مذهبی از سوی این نمایشگاه خبرداد.
نمايشگاه کتاب خوزستان

سیدعلی موسوی، مسؤول غرفه انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در هشتمین نمایشگاه کتاب بزرگ خوزستان،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که برای پنجمین بار این انتشارات در نمایشگاه حضور پیدا می کند، ابراز داشت: در این دوره انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از 300 عنوان کتاب برای عموم بازدید کنندگان عرضه کرده است.

موسوی با بیان این که برای تمامی کتب عرضه شده در این غرفه تخفیف 40 درصدی در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: با توجه به عناوین موجود در این غرفه بیش از 2500 جلد کتاب عرضه شده است.

مسؤول غرفه عرضه کتاب انتشارات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، با اشاره به این که کتب موجود در این غرفه حدیثی هستند، بیان داشت: خوشبختانه بازدید از این غرفه برای نخستین روز افتتاحیه نمایشگاه خوب بوده و بیشتر قشر علاقه مندان را نسل جوان تشکیل می دهند.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر این که فضای تبلیغاتی نمایشگاه نسبت به سال های گذشته کاهش یافته شده است، تصریح کرد: افزایش تبلیغات محیطی در شهرها و مناطق می تواند جذب کننده بازیدکنندگان برای خرید بیشتر  شود.

موسوی با بیان این که جدیدترین کتب موجود در این غرفه کتاب البرهان که به زبان های عربی و فارسی چاپ و منتشر شده است، ابراز داشت: چاپ نخست کتاب البرهان 15 جلد بوده که برای علاقه مندان به ویژه طلاب و روحانیان عرضه شده است.

بنابر این گزارش غرفه های سبک زندگی، وهابیت و پاسخ به شبهات از غرفه هایی هستند که در هشتمین دوره از نمایشگاه کتاب خوزستان حضور فعال دارند.

در این غرفه ها کارشناسان حوزه و دانشگاه به سؤالات مخاطبان در زمینه های مطرح شده پاسخ دادند و کتاب هایی در این زمینه به بازدیدکنندگان معرفی کردند./9458/پ203/ب

ارسال نظرات