۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۸۶۹۷۷
در آستانه فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان؛

موضوع استغفار و توبه در رادیو معارف بررسی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» در هفته جاری به موضوع استغفار می‌پردازد.
موضوع استغفار و توبه در راديو معارف بررسي مي‎شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در آستانه فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان و با هدف آماده کردن مخاطبان برای کسب فیض و دریافت فضیلت این روزهای بزرگ و یافتن توفیق استغفار گنه‌کاران در پیشگاه حضرت حق، برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به موضوع استغفار و توبه به درگاه الهی می‌پردازد.
در این برنامه حجتالاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه، به تبیین و بررسی استغفار برای خود، خانواده و والدین، صداقت و استغفار، وقت استغفار، پاداش استغفار و موانع استغفار همچون ظلم ، جهل و لجاجت می‌پردازد.
پخش نوای آیتالکرسی در هر روز، یادآوری اعمال و فضایل عبادی روز از جمله دعای روز، زیارت روز، از دیگر بخش‌های این برنامه با نشاط و معنوی است.
برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» کاری از گروه معارف و ثقلین به سردبیر تهیه‌کنندگی مهدی میرزایی،‌ نویسندگی افسانه ضیایی و گویندگی محمد جواد محمدی هر روز از ساعت 7:15 بامداد از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و معارف جو می‌شود.
علاقهمندان به پیگیری مباحث مطرح شده در این برنامه می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه «ارمغان» در سایت رادیو معارف، قسمت‌های پخش شده این برنامه را دریافت کرده و بشنوند./9191/د102/ن
ارسال نظرات