۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۸۸۳۳۷
در تهران؛

دوره آموزشی دشمن شناسی در امتداد ظهور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی با موضوع «دشمن شناسی در امتداد ظهور» به منظور افزایش سطح آگاهی دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حوزه دشمن شناسی برگزار می‌شود.
دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث دوره آموزشی با موضوع «دشمن شناسی در امتداد ظهور» به منظور افزایش سطح آگاهی دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حوزه دشمن شناسی از هفته اول آبان ماه به مدت هفت جلسه تا پایان آذرماه از ساعت 14 تا 17 روزهای پنجشنبه در تالار همایش شیخ طوسی(ره) در این مجموعه دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

در این دوره آموزشی استادان برجسته از جمله دکتر خیراللهی، دکتر همایون، حجت الاسلام و المسلمین ره دار، سید نظام الدین موسوی، وحید یامین پور و حاج حسن یکتا سخنی خواهند گفت.

 

این گزارش حاکی است؛ در این دوره آموزشی که با عنوان «نحن عمار» برگزار می‌شود؛ موضوعاتی همچون: تاریخچه یهود، تشکیل دولت صهیونیست، خصومت یهودیان صهیونیست با اسلام، فراماسونری، آخرالزمان، جنگ نرم، تاثیر رسانه بر جنگ نرم، علت روی آوردن غرب به جنگ نرم در تقابل با ایران، اهمیت خاورمیانه و ایران، ولایت فقیه، دستاوردهای انقلاب تبیین می‌شود.

 

این دوره به همت بسیج دانشجویی پردیس تهران و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران برگزار خواهد شد.

 

پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد./966/د102/ی

ارسال نظرات