۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۸۹۹۴
مدیر حوزه صالحیه کرمان:

هیچ عملی بدون محبت اهل بیت برای انسان فایده ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صالحیه کرمان با اشاره به ارزش داشتن اعمال انسان با ولایت اظهار داشت: شرط قبولی اعمال در نزد خداوند ایمان به خدا، تقوا داشتن و با اخلاص بودن است.
عزاداري امام حسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام‌ حسین محمدی، مدیر مدرسه علمیه صالحیه کرمان در مراسمی به جهت شب اول ماه محرم که در مدرسه محمودیه برگزار شد گفت: اعمال انسان زمانی مورد قبول واقع خواهند شد که مورد رضایت خدا قرار بگیرند.

 

وی در ادامه افزود: برای قبولی اعمال درنزد خداوند، نکاتی وجود دارد اولین نکته برای قبولی اعمال ایمان به خدا است و این که هر موقع ایمان انسان بالا رود اعمال انسان همچون نماز بیشتر مورد رضایت خداوند قرار می‌گیرد.

 

مدیر مدرسه صالحیه کرمان با اشاره به بحث قبولی اعمال بیان کرد: خدا اعمالی را از بنده قبول می‌کند که انسان اهل تقوا باشد یعنی انجام واجبات و ترک محرمات را به خوبی انجام دهد.

 

وی اظهار داشت: کسی که با تقوا باشد در نزد خداوند به مراتب بالا خواهد رسید زیرا با ارزش ترین فرد برای خدا از نظر قرآن کسی است که خدا ترس باشد.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به آثار تقوا یاد آورشد: خدا علاوه بر رزق مادی رزق معنوی او را زیاد می‌کند و یکی از مصادیق رزق معنوی، گریه بر سید الشهدا است.

 

حجت الاسلام محمدی با توجه به حدیث پیامبر اکرم(ص) یکی دیگر از نکات قبولی اعمال را بیان کرد و گفت: نماز مهم ترین رکن یک مومن است تا اعمال انسان مورد رضایت خدا قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: دنبال گناه نرفتن، آرامش پیدا کردن و کمک گرفتن از خدا از آثار نماز به شمار می‌روند.

 

استاد حوزه علمیه با توجه به بحث اخلاص خاطرنشان کرد: زیارت جامع کبیره یکی دیگر از شرایط قبولی اعمال درنزد خداوند است زیرا اگر کارهای ما بدون امام زمان باشد دیگر ارزش ندارد زیرا زمانی کارهای ما ارزش پیدا می‌کند که با ولایت باشد.

 

وی در پایان گفت: دلیل زنده ماندن قیام عاشورا این است که اعمال امام حسین مورد رضایت خداوند قرار گرفته است وخداوند هم در کارها به این امام رئوف کمک کردند./970/پ202/ب

ارسال نظرات