۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۰۱۰

دیدار سردار جزایری با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت و کرد.
ديدار سردار جزايري با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار سید مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، شامگاه دوشنبه سیزدهم آبان ماه با حضور در بیت امام جمعه اهواز با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حساسیت موجود در استان خوزستان اظهار داشت: شبکه ای در جهت مقابله با شبهات دشمن و تحکیم پایه های اسلام ناب محمدی به نام «قناه الاهواز» تأسیس شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: در شبکه «قناه الاهواز» علمای استان خوزستان افزون بر بیان مسائل اعتقادی و کلامی به شبهات موجود در سطح جامعه نیز پاسخ می دهند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: مأموریت و هدف اصلی این دانشگاه تربیت مبلغان کارآمد در جهت مهندسی فرهنگی جامعه است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان به برگزاری همایش بین المللی ولایت از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(س) اشاره و خاطر نشان کرد: در این همایش مهمانانی از بیش از 45 کشور جهان حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به سخنرانی شخصیت های مطرح کشوری و بین المللی در این همایش خاطر نشان کرد: آیت الله خزعلی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت از سخنرانان این همایش بودند.

در پایان این دیدار سردار جزایری از زحمات آیت الله موسوی جزایری در راستای پاسداری از مکتب شیعه در خوزستان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، سردار سید مسعود جزایری، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر یک روزه خود افزون بر سخنرانی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور در دانشگاه امیرالمؤمنین از نزدیک با روند فعالیت های این دانشگاه آشنا شد./9464/پ202/ج

ارسال نظرات