۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۸۹۱۷۸
از رادیو معارف پخش می‌شود؛

سلسله سخنرانی‌های آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ سلسله سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت ماه محرم در برنامه «برکرانه فرات» رادیو معارف پخش می‌شود.
سلسله سخنراني‌هاي حضرت آيت‌الله جوادي آملي به مناسبت ماه محرم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، هر سال شنوندگان این رادیو در ایام محرم‌الحرام از سلسله سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله جوادی آملی با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان این رسانه دینی با نهضت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بهره‌مند می‌شوند که امسال نیز این برنامه با موضوع «عدالت اجتماعی در بستر حماسه حسینی» بر روی آنتن صدای فضیلت و فطرت می‌رود.
در این برنامه مخاطبان در محضر حضرت آیت‌الله جوادی آملی، مطالبی پیرامون ماه محرم و نهضت حسینی با موضوع: تبیین عدالت اجتماعی در پرتو نهضت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، معنای عدالت اجتماعی از نظر معصومین علیهم‌السلام و عقل و عدل درکلام امام علی و امام حسین علیهم‌السلام بیشتر آشنا می‌شوند.
ویژه‌برنامه «برکرانه فرات» کاری از گروه معارف و ثقلین به سردبیری و تهیه‌کنندگی مهدی میرزایی از 11 تا 22 آبان 92 هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 21:20 از رادیو معارف تقدیم به معارف جویان و شنوندگان تشنه معارف حسینی می‌شود.
علاقمندان به دریافت این سلسله سخنرانی‌های می‌توانند پس از پخش از رادیو به صفحه اختصاصی برنامه «برکرانه فرات» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات