۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۹۲۲۴
حجت‌الاسلام گواهی:

بیانات اخیر رهبری روحی دوباره به کالبد انقلابیون کشور دمید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران راهپیمایی روز سیزدهم آبان را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و با اشاره به بیانات روز دوازدهم آبان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان، گفت: عده‌ای به‌دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند اما با بیانات مقام معظم رهبری این شعار زنده شد.
حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي، نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران با اشاره به این‌که خداوند برای امر به معروف و نهی از منکر مرز نگذاشته است، گفت: خداوند فرموده اگر کسی صالح باشد، هرجایی‌که زمینه اثرگذاری را ببیند، باید امر به معروف و نهی از منکر کند.

وی تلقی تأثیرنداشتن امر به معروف و نهی از منکر را نادرست دانست و با اشاره به این‌که مردم نجابت و گیرایی زیادی دارند، افزود: برخی عملکردها درست نیست و باید مقداری سعه صدر به‌خرج دهید.

درخواست از علما و روحانیان برای تبیین «امر به معروف و نهی از منکر» در هیئات مذهبی

حجت‌الاسلام گواهی کتاب «امر به معروف و نهی از منکر» نوشته حجت‌الاسلام قرائتی را در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و همسایگیِ امر به معروف و نهی از منکر بسیار جامع ارزیابی کرد و خواستار تبیین این فریضه الهی ازسوی علماء و روحانیان در هیئات مذهبی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران هزینه‌های سنگین در عروسی‌ها و مجالس ترحیم و نوع پوشش را نیازمند امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان ساخت: امیدواریم با راهنمایی‌های علما بتوانیم قدم‌های مثبتی را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر برداریم.

تلقی این‌که اسلام از بین رفت، تبلیغات بیگانگان است

وی با بیان این‌که نباید انتظار داشته باشیم که همه مسائل یک شبه درست شود، تلقی این‌که اسلام از بین رفت را تبلیغات بیگانگان مطرح کرد و اظهار داشت: نیروهای انقلاب تحت زعامت مقام معظم رهبری بیدارند و در صحنه حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران مواضع روز گذشته رییس جمهور را بسیار عالی خواند و بیان داشت: هفتاد میلیون نفر پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای هستند.

بیانات اخیر مقام معظم رهبری روح دوباره به کالبد انقلابیون کشور دمید

وی به بیانات روز دوازدهم آبان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره کرد و با اشاره به این‌که انسان احساس می‌کرد که امام خمینی(ره) دوباره زنده شده است، ابراز داشت: بیانات ایشان روح دوباره را به کالبد انقلابیون کشور دمید.

حجت‌الاسلام گواهی راهپیمایی روز سیزدهم آبان را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان داشت: عده‌ای به‌دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند اما با بیانات مقام معظم رهبری این شعار زنده شد./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات