۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۸۹۶۰۲
از سوی آیت الله موسوی جزایری؛

مراسم مقتل خوانی امام حسین در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم مقتل خوانی امام حسین(ع) همزمان با روز عاشورا از سوی آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود.
مقتل خواني آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم مقتل خوانی امام حسین(ع)، از سوی آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در اهواز برگزار می شود.

این مراسم همزمان با روز عاشورا در محل مسجد جزایری، واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بازار امام خمینی(ره)، ساعت 9 صبح  برگزار می شود و پس از آن نماز ظهر عاشورا در همان مکان به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ مراسم مقتل خوانی آیت الله موسوی جزایری، همه ساله با استقبال فراوان مردم شهرستان اهواز روبه رو شده و فضای معنوی و سوگواری ویژه ای بر این مجلس حاکم می شود.

گفتنی است؛ نماز جماعت ظهر تاسوعا، چهارشنبه، 22 آبان ماه به امامت آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، در یادمان بین الحرمین اهواز با حضور پر شور مردم ولایتمدار و دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) برپا می شود.

قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی مذهبی، مداحی صادق آهنگران و مدیحه سرایی شاعر اهل بیت(ع) از دیگر برنامه هایی است که در روز تاسوعا در یادمان بین الحرمین برگزار خواهد شد.

60 شب همراه با سخنرانی آیت الله شفیعی

آیت الله شفیعی از دیگر علمای استان خوزستان، در ماه های محرم و صفر پس از نماز مغرب و عشاء به مدت یک ساعت به سخنرانی می پردازد.

این مراسم از دوشنبه 13 آبان آغاز گردیده و به مدت 60 شب در مسجد آیت الله شفیعی، واقع در میدان شهدا  اهواز ادامه دارد.

مراسم ویژه ظهر عاشورا در مقتل شهدای فکه

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان نیز روز تاسوعا، پس از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد ولایت واقع در سه راهی گلستان به سخنرانی خواهد پرداخت.

مراسم ویژه ظهر عاشورا نیز در محل مقتل شهدای فکه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان و سردار حاج سعید قاسمی برگزار می شود./9464/پ203/ب

ارسال نظرات