۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۸۹۷۳۹

رییس جمهور ظهر عاشورای حسینی در آستان حضرت عبدالعظیم حضور بهم رساند

خبرگزاری رساـ رییس جمهور کشورمان نماز ظهر عاشورای حسینی را در کنار خیل عزاداران حسینی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اقامه کرد و همنوا با عزاداران، به سوگواری مظلومیت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله امام حسین(ع) و یارانش پرداخت.
آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان ظهر عاشورای حسینی به جمع سوگواران عاشورای حسینی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پیوست و همنوا با عزاداران حسینی به سوگواری برای مظلومیت و غربت کاروان حسینی در کربلا پرداخت.

رییس جمهور صبح امروز از آسایشگاه کهریزک نیز دیدار داشت و سپس به خیل عزادارن حسینی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) پیوست و پس از اقامه نماز ظهر این مرقد مطهر را ترک کرد.

امسال، همچون سال‌های گذشته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) پذیرای هزاران عزادار حسینی بود تا ندای لبیک یا حسین‌شان پاسخی بر «هل من ناصر ینصرنی» امام‌شان در عاشورای 61 هجری در دشت نینوا باشد.

امروز، روز عاشورای حسینی، دسته‌ها و هیئات عزاداری از اقصی نقاط تهران و ایران در مزار امامزاده‌ای حضور پیدا کردند که  امام هادی النقی(ع) در بزرگداشت مقام وی فرمودند: هر کس عبدالعظیم حسنی را در ری زیارت کند، همانند کسی است که امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کرده‌است و شاید همین بهانه‌ای باشد تا آنان که امروز دستشان به ضریح امام حسین(ع) نرسید، خود را به ضریح حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برسانند./956/

 

ارسال نظرات