۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۸۹۸۱۹
امام جمعه کرمان:

تبلیغات دشمنان فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمان اظهار داشت: اگر هماهنگی میان رسانه‌ها ایجاد شود و همه متعهد باشند و مردم را به راه راست سوق دهند با مشکلات فعلی جامعه مواجه نخواهیم شد.
حجت الاسلام والمسلمين جعفري امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید‌یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در کرمان  امروز در دیدار با جمعی از کتابداران به مناسبت بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: فرهنگ در بین  مسائل جامعه دینی ما مهم ترین جایگاه را دارد و فرهنگ اسلامی با جامعیت و کامل بودن خود توانسته الگویی کامل از یک زندگی سعادت‌مندانه برای جهانیان باشد.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: تبلیغات گسترده دشمنان ایران اسلامی‌ فرهنگ اسلامی را نشانه گرفته تا یا آن را از ما بگیرد و یا آن را تغییر دهند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها، روحانیان، وعاظ و خطبا‌ در فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی نقش چشمگیری دارند، اما آن گونه که شایسته بوده به فرهنگ دینی ما توجه نشده و می‌طلبد در این راستا با هماهنگی بیشتری اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطرنشان کرد: اگر هماهنگی میان رسانه‌ها ایجاد شود و همه متعهد باشند و مردم را به راه راست سوق دهند با مشکلات فعلی جامعه مواجه نخواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: دشمنان ما از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها، اسلام راستین و حقیقی را خطری برای همه مستکبران می‌دانند و به همین دلیل اعلام کرده‌اند که ایران  هسته‌ای باشد یا نباشد، خطرناک است.

وی همچنین ابراز داشت: امروز باید از طریق کتاب، خیانت‌هایی که از سوی آمریکا و سایر مستکبران در زمان شاه به این کشور شده را هر چه بیشتر مطرح کنیم، زیرا وضعیت ایران‌‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل از آن نیست.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: اکنون همه ما از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستیم و در حوزه‌های مختلف از جمله در علم به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌ایم و امید است که فرهنگ کتابخوانی بیش از پیش ترویج یابد./9703/پ203/ب

ارسال نظرات