۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۹۰۱۱۹
ویژه طلاب و دانشجویان؛

ثبت نام کاروان پیاده روی راهیان کربلا در اهواز آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام کاروان پیاده روی راهیان کربلا ویژه طلاب،دانشجویان و فعالان مساجد و هیأت های مذهبی شهرستان اهواز آغاز شد.
ثبت نام کاروان پیاده روی راهیان کربلا در اهواز آغاز شد

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز ثبت نام کاروان پیاده روی راهیان کربلا خبر داد و افزود: این کاروان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان مساجد و هیأت های مذهبی اهواز است

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز، با بیان این که ثبت نام از بیست و هشتم آبان ماه آغاز شده است، اظهار داشت: زمان ثبت نام تا 2 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بهره مندی از سخنان چهره های استانی و کشوری در طول پیاده روی تصریح کرد: حجت الاسلام پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام احمد رضا حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان و حاج حسین یکتا از سخنرانانی هستند که در این سفر، کاروان راهیان کربلا را همراهی می کنند.

حجت الاسلام سلطانی به استقبال خوب جوانان خوزستانی جهت ثبت نام در کاروان پیاده روی اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: بیش از 200 نفر تا به امروز در این کاروان ثبت نام کرده اند و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند تا قبل از تکمیل شدن ظرفیت اقدام کنند.

مدیر مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز گفت: اصل گذرنامه، سه قطعه عکس 3*2 و مبلغ 180 هزار تومان وجه نقد مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در کاروان راهیان کربلا است.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به راه های ثبت نام در کاروان راهیان کربلا اشاره و تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به زرگان، روبروی مجتمع آلومینیوم، حوزه علمیه الامام المهدی زرگان مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09308069179 تماس حاصل کنند.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز، به روایات وارده پبرامون فضیلت زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین اشاره و خاطر نشان کرد: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین از نشانه های مؤمن است و انسان مؤمن باید از این فرصت نهایت بهره مندی را برد.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که زیارت امام حسین(ع) سبب تزکیه قلب می شود، اظهار داشت: تدبیر فرازهای زیارت اربعین سبب معرفت افزایی انسان می شود.

وی در پایان گفت: کاروان پیاده روی کربلا به همت مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان و مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز راه اندازی شده است./9464/ت302/ب

ارسال نظرات