۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۹۰۶۸۳

تجمع گردان های بسیج استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور فرماندهان لشکری، مسؤولان کشوری و استانی و اقشار مردم تجمع هزاران نفری بسیج در مرکز استان خوزستان برگزار شد.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امروز همزمان با سراسر کشور تجمع گردان های بسیج خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان، علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، خانواده شهدا و جانبازان و اقشار مردم پیش از ظهر امروز برگزار شد.

این تجمع با حضور هزاران نفر از گردان های عاشورا، الزهرا، کوثر، بیت‌المقدس، امام علی(ع) و امام حسین(ع) در استان خوزستان برگزار شد.

علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در سخنانی با اشاره به این که نظام اسلامی در برهه کنونی در یک جایگاه رفیعی قرار دارد، اظهار داشت: وجود نیرویی همانند بسیج حرکت به سوی پیشرفت را برای جمهوری اسلامی هموار می کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر حضور بسیج در عرصه های گوناگون بیان داشت: حضور و گستردگی جنبه های فعالیت بسیج سبب ایجاد نشاط معنوی میان جوانان شده است.

فضلی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: جایگاه بسیج امروز برای دشمنان نظام اسلامی شناخته شده و به یقین این شناخت در هشت سال دفاع مقدس و در برهه کنونی به دست آمده است.

گفتنی است، در ادامه این تجمع نیروی های رزمی و عملیاتی و اقشار بسیج مقابل جایگاه به برگزاری مراسم رژه پرداختند و همچنین از خانواده شهدا و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل و قدردانی شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات