۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۹۱۶۰۲
پژوهشگر مسائل مهدویت مطرح کرد؛

شرق هراسی وجه اشتراک فیلم‌های هالیوودی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل رسانه، وجود یک حادثه بزرگ، آغاز گری جنگ از سوی مردی از سرزمین شرق و منجی گری غرب را از مشترکات فیلم های هالیوودی دانست.
ويژه نامه هاليوود و مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محسن بیات، کارشناس مسائل رسانه و هالیوود، عصر امروز در نشست هم اندیشی «هالیوود و غرب علیه اسلام و ایران» که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با بیان این که زمانی که نام یهود برده می شود منظور قوم یهود است نه دین یهود، اظهار داشت: قوم بهود از همان ابتدا با پیامبران الهی شروع به مخالفت کرد و این مخالفت ها ابتدا با حضرت عیسی(ع) صورت گرفت.

پژوهشگر مسائل مهدویت، قوم یهود را مصیبتی بزرگ برای جهان دانست و گفت: این قوم دارای اتاق فکری است که هر سال با تشکیل جلسه ای برای جهان برنامه ریزی می کند.

بیات با بیان این که سر دسته های اصلی هدفگذاری های قوم بهود همواره خود را مخفی نگه می دارند اظهار داشت: نوکران یهود همچون آمریکا و برخی از سیاستمدران دیگر کشور ها برنامه های یهود را عملی می کنند.

یهود بر نمادسازی تأکید بسیاری دارد

وی ساخت ادیان دروغین در جهت تخریب چهره اسلام از جمله بهائیت و وهابیت را از اقدامات یهود دانست و گفت: آن ها به دنبال دولتی جهانی هستند و بر این معتقدند که « غیر یهودیان گله گوسفند اند و یهودیان گرگ های این گله هستند»

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود، با بیان این که یهود با ابزار تبلیغاتی خود سعی در عادی سازی نماد هایشان در جهان را دارد، اظهار داشت: یهود بر نماد سازی تأکید بسیاری دارد و کارهای زیادی در این زمینه از طریق هالیوود صورت گرفته است.

در فیلم های هالیوودی همیشه جنگ از سوی رهبری شرقی آغاز می شود

پژوهشگر مسائل مهدویت به ساخت فیلم های هالیوودی در جهت تخریب چهره اسلام اشاره کرد و گفت: در فیلم هایشان همیشه جنگ از سوی رهبری شرقی آغاز می شود.

بیات با اشاره به فیلم آرماگدون تصریح کرد: یهود بر اساس یکی از کتاب های مقدس خود معتقد است که آرماگدون محلی است که جنگی جهانی در آن اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان این که آرماگدون تنها یک بار در کتاب مقدس یهود که براساس خواب های یکی از یاران حضرت عیسی(ع) نوشته شده آمده است، گفت: آن ها بر همین اساس سعی دارند تا این مسأله را به مردم جهان القا می کنند.

هویت رهبران شرقی در فیلم های هالیوودی شیطان آن است

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود با اشاره به این که هویت رهبران شرقی در فیلم های هالیوودی شیطان و در شکل و شمایل آن است اظهار داشت: آن ها معتقدند زمانی که جنگی جهانی آغاز می شود، نوری از آسمان که همان حضرت مسیح(ع) است می آید و رهبران شرقی را نابود می کند.

پژوهشگر مسائل مهدویت با بیان این که وعده های پایان دنیا که در فیلم های هالیوودی داده می شود چیزی جز دروغ نیست، خاطرنشان کرد: ساخت فیلم های ضد اسلامی در غرب تنها با هدف نشان دادن چهره ترسناک و خشن از اسلام صورت می گیرد.

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود با اشاره به آیه 82 سوره مائده تصریح کرد: در این آیه سر سخت ترین دشمنان دین اسلام قبل از مشرکان، یهودیان عنوان شده اند.

نمونه عینی کلمه مغضوب در سوره حمد یهود است

بیات با بیان این که یهودیان جهت ایجاد انحراف در میان مسلمانان دست به اقدامات بسیاری زده اند، خاطر نشان کرد: در برخی تفاسیر نمونه عینی کلمه مغضوب که در سوره حمد آمده قوم بهود معرفی شده است

وی با بیان این که پس از حضرت یوسف تا حدود 200 یا 400 سال قوم بهود یگانه پرست بودند، خاطر نشان کرد: فشار کاهنان آن دوران سبب شد تا یهود یگانه پرستی را رها کرده و بار دیگر کافر شوند.

پژوهشگر مسائل مهدویت با اشاره به پیامبری حضرت موسی(ع) و آوردن ده ها معجزه برای قوم بهود تصریح کرد: آن ها پس از شکافته شدن دریا و سرنگونی فرعون و یارانش باز در ماجرای رفتن حضرت موسی(ع) به کوه تور گوساله پرست و کافر می شوند.

غرب مفسر قرآن تربیت می کند

بیات با بیان این که یهود در برهه کنونی چهره انبیا را با رسانه های خود تخریب می کند خاطر نشان کرد: عدم محافظت و پاسداری مسلمانان از عترت پیامبر(ص) پس از رحلت ایشان سبب ایجاد مشکلات بزرگی شد.

وی با اشاره به تربیت مبلغ و مفسر قرآن از سوی غرب تصریح کرد: یهود همواره در طول تاریخ سعی داشته است تا اقدام به تحریف قرآن کند اما هرگز موفق نشده است.

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود به چاپ قرآنی تحریف شده از سوی یهود اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات اسلام از زمانی آغاز شد که پس از رحلت پیامبر(ص) عترت کنار گذاشته شد و انحرافاتی در دین ایجاد کردند.

پژوهشگر مسائل مهدویت در ادامه تصریح کرد: انحرافات پس از رحلت پیامبراکرم(ص) به قدری زیاد شد که لعن امام علی (ع) واجب شده بود.

برخی در جنگ نرم دشمن در فتنه 88 شکست خوردند

بیات با اشاره به رابرت مرداک غول رسانه ای یهود تصریح کرد: راه اندازی شبکه های متعدد از جمله فارسی وان در جهت ترغیب به داشت روابط عاشقانه و حیا زدایی از جامعه از جمله برنامه هیا یهود است.

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود به تأثیر گذاری جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: این تأثیر گذاری در فتنه سال 88 مشخص شد و دیدیم که عده ای نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند و فریب دشمن را خوردند.

ساخت بازی های رایانه در جهت تسخیر افکار عمومی

وی ساخت بازی های رایانه و شخصیت سازی را از دیگر برنامه غرب در جهت تسخیر افکار عمومی دانست و گفت: ساخت شخصیت هایی نظیر سوپر من، اسپایدر من در جهت منجی سازی صورت می گیرد و آن ها تلاش می کنند تا به جهان القا کنند که همواره فردی از غرب به کمک آن ها خواهد آمد.

پژوهشگر مسائل مهدویت در ادامه خاطر نشان کرد: آن ها به گونه ای این شخصیت ها را پرورش داده اند که می توان نتیجه گرفت که این منجی غربی به کمک مسلمانان شرقی خواهد آمد و مردم شرق همواره باید چشم امید خود را به غرب بدوزند.

غرب می خواهد به کودکان القا کند که چشم امیدوارانه بچه های مسلمان باید به منجی غربی باشد

وی با بیان این که پشت ساخت هر یک از فیلم های هالیوودی اتاق فکری نهفته است، اظهار داشت: غرب می خواهد به کودکان القا کند که چشم امیدوارانه بچه های مسلمان باید به منجی غربی باشد.

کارشناس مسائل رسانه و هالیوود وجود یک حادثه بزرگ، آغاز گری جنگ از سوی مردی از سرزمین شرق و منجی گری غرب را از مشترکات فیلم های هالیوودی دانست./9464/پ201/س

ارسال نظرات