۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۹۲۲۵۲
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

اقتدار نظام اسلامی را در رزمایش های الی بیت المقدس می توان مشاهده کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری رزمایش بزرگ گردان های الی بیت المقدس در استان خوزستان خبرداد.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان

حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس این استان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، گفت: این رزمایش همزمان در سه استان دیگر به همراه خوزستان به فرماندهی قرارگاه امام هادی (ع ) که در خوزستان قرار دارد برگزار می شود.

وی بیان داشت: گستره رزمایش در مرکز استان خوزستان در منطقه عمومی پادگان شهید رستم پور در ارتفاعات و شرق شهرستان اهواز برگزار و همزمان در سراسر شهرستان های استان نیز این رزمایش در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که در این نوع رزمایش ها تاکتیک های رزمی ارکان برنامه به شمار می روند، خاطرنشان کرد: رزمایش های الی بیت المقدس فنون زرهی و رزمی را به بسیجیان آموزش می دهد.

شاهوارپور ابراز داشت: گردان های بیت المقدس بسیج که سازماندهی خود را طی روز های گذشته انجام داده اند و بخشی از سازوکار پشتیبانی رزم و توپخانه در این رزمایش استفاده شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای امام هادی (ع) همچنین تصریح کرد: صبحگاه مشترک باحضور مسؤولان و در حال برگزار که عملیات ضدهلی برن و کمین و سایر اقدامات رزمی از سوی گردان های بیت المقدس در مناطق مشخص شده اجرا شد.

شاهوارپور خاطرنشان کرد: بازبینی آموزش هایی که طی سال به گردان های بسیج داده شده و نشان دادن اقتدار و آمادگی جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات فرامنطقه ای از جمله اهداف این رزمایش است./9458/ت303/ب 

ارسال نظرات