۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۵۵۸
در آمل؛

نشست پژوهشی حوزه های علمیه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل گفت: نشست پژوهشی حوزه های علمیه برادران و خواهران مازندارن به میزبانی حوزه علمیه آمل برگزار می شود.
حوزه علميه امام حسن عسکري آمل

حجت الاسلام نورالله براری، معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که نشست پژوهشی حوزه های علمیه برادران و خواهران استان مازندارن به میزبانی حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار می شود، گفت: در این نشست مدیران حوزه های علمیه استان حضور داشته که به بیان نظرات و راهکارهای خود در راستای ترویج فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه و توجه به نقش ارزنده آن خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به این که در این مراسم رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا سخنرانی خواهند داشت، ادامه داد: این مراسم در روز اول دی در تالار همایش های مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام براری با تاکید بر این که مدیران و اساتید حوزوی و دانشگاهی استان مازندران در این نشست حضور خواهند داشت، گفت: امید است با برگزاری چنین نشست هایی بر سطح فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه بیافزاییم.

 

معاون حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که مقوله پژوهش در حوزه های علمیه یک ضرورت مهم است که همگان باید در این راستا اهتمام داشته باشند، گفت: توجه به مسأله پژوهش موجب تحول در حوزه های علمیه خواهد شد که می تواند تاثیرات ارزنده ای داشته باشد.

 

وی با بیان این که پژوهش محوری یکی از ارکان اصلی علم آموزی در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه رونق و گسترش یافته است و باید در راستای رسیدن به نقطه ای که شایسته است تلاش ارزنده ای صورت گیرد.

 

حجت الاسلام براری با بیان این که پژوهش یکی از ارکان جدایی ناپذیر حوزه در تاریخ بوده است، گفت: پژوهش همواره شاخصی مهم در توسعه و رونق بخش های مختلف هر مجموعه ای خواهد./950/ت302/س

ارسال نظرات