۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۹۳۴۳۲
مدیر حوزه‌های علمیه بابل:

فتنه گران 88 کاسه صبر مردم را لبریز کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه بابل با بیان این که نهم دی بی سابقه ترین حماسه بعد از انقلاب بود، اظهار داشت: مردم به صورت خودجوش با ندای لبیک به حسین زمان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی را خلق کردند.
مدير حوزه علميه بابل

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، مدیر حوزه های علمیه شهرستان بابل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت: فتنه 88 ریشه در نقشه ها و طرح ریزی دقیق استکبار جهانی برای براندازی نظام اسلامی بود.

 

وی با بیان پیوند عوامل فتنه داخلی با دشمنان قسم خورده انقلاب تصریح کرد: فتنه 88 صحنه رفوزه شدن برخی از خواص انقلاب در صحنه امتحان بصیرت بود.

 

حجت الاسلام پوراکبر با بیان این که حماسه نهم دی سال 88 جلوه ای از ولایت پذیری، بصیرت و وحدت ملت ایران در برابر فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی بود، گفت: حرکت خودجوش ملت ایران در نهم دی بستری را تأس و ناامیدی دشمنان فراهم کرد.

 

وی بی بصیرتی و دنیا طلبی را مهم ترین عامل خواص در جریان فتنه 88 دانست و تصریح کرد: فتنه 88 نقاب از چهره حقیقی فتنه انگیزان برداشت.

 

مدیر حوزه های علمیه بابل به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری آتش فتنه را در کشور خنثی کرد.

 

این استاد حوزه علمیه حضور مردم و بصیرت بالای آنها را در صحنه های حساس مورد توجه قرار داد و گفت: کاسه صبر مردم زمانی لبریز شد که بعد از هشت ماه فتنه گران جنایات خود را به روز عاشورا کشاندند و حرمت این روز را شکستند و با حضور خودجوش مردم عاشورایی به صحنه فتنه را ریشه کن شد.

 

مدیر حوزه های علمیه شهرستان بابل حماسه نهم دی را بی سابقه ترین حماسه بعد از انقلاب دانست و گفت: هیچ کس انتظار این اجتماع بزرگ و سراسری را از مردم نداشت، اما مردم  به صورت خودجوش با ندای لبیک به حسین زمان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی را خلق کردند.

 

حجت الاسلام پور اکبر خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت بالای خود فهمیدند که خط ولایت فقیه همان خط امام حسین(ع) و کربلا است و با شعار لبیک یا خامنه ای در مقابل یزدیدیان زمان ایستادند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه 88 سال به دنیا فهماندند که پشتیبان حقیقی ولایت فقیه خواهند ماند، بیان داشت: نهم دی درس بزرگی برای همه فتنه گران داخلی و خارجی بود.

 

مدیر حوزه های علمیه بابل با اشاره به این که ملت ایران در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب هیچ گاه سکوت نکرده و نخواهند کرد، تصریح کرد: فتنه انگیزان پس از انتخابات ریاست جمهوری با دشمنان انقلاب هم صدا شدند و از همه ابزارها برای براندازی نظام استفاده کردند، اما ملت ایران با لبیک به ندای رهبری در برابر فتنه گران ایستادند./950/پ202/س

ارسال نظرات