۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۹۳۴۹۷
معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان گلستان:

9 دی فصل جدیدی از بصیرت و غیرت دینی ملت ایران را رقم زد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان با اشاره به نهم دی ماه گفت: این روز فصل جدیدی از بصیرت و غیرت دینی را در ایران اسلامی رقم زد.
نهم دي

حجت‎الاسلام مراد پارسایی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان اظهار داشت: هوشیاری و دشمن‌شناسی  فصل‎های دیگری در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران هستند.

 

وی افزود: حماسه ماندگار نهم دی ماه بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود.

 

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه 88 به واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم ایران، در تاریخ ماندگار شد.

 

حجت‎الاسلام پارسایی با اشاره به این که رخداد حماسه ماندگار نهم دی ماه در واقع برخاسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه کاملاً الهی بود که به هیچ‌وجه با اراده انسانی انجام شدنی نبود، تصریح کرد: این مهم همان نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در رهنمودهای خود به آن تاکید کردند.

 

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره نهم دی ماه 88 فرمودند در نهم دی دست اراده الهی دیده شد وگرنه این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد.

 

حجت‎الاسلام پارسایی اظهار داشت: طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب حماسه نهم دی ماه کار خداست، این دست قدرت الهی است؛ این چیزها دست من و امثال من نیست.

 

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی انقلاب اسلامی پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری تلاش داشتند، از اردوکشی‌های خیابانی به عنوان اهرم فشاری برای حذف نظام اسلامی یا لااقل وادارکردن آن به پذیرش فرایند استحاله و کشیدن خط بطلان بر جمهوریت و اسلامیت نظام استفاده کند.

 

معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه گلستان بر بازخوانی حماسه ماندگار نهم دی ماه تأکید کرد و گفت: این حماسه ماندگار به تعابیری، انقلاب سوم نام گرفته است.

 

حجت‎الاسلام پارسایی افزود: حماسه‌ای که در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید.

 

وی پیام قیام مردمی نهم دی ماه 88 را مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: مردم در این روز پیام دادند که امکان فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران با اعتماد مردم به نظام و دلبستگی که به آن دارند، امکان‎پذیر نیست./950/ت302/س

ارسال نظرات