۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۹۳۶۱۰
رییس تبلیغات اسلامی نور:

حماسه نهم دی تجلی شور و شعور عاشورایی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به حرمت شکنی روز عاشورای حسینی، بیان داشت: فتنه عاشورایی 88 نشانگر گمراهی دشمنان دین بوده که به واضح مشخص کرده این حادثه ضعف و هراس از دین مبین اسلام و ولایت فقیه را بازگو کرده است.
حماسه نهم دي

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت سالروز فرارسیدن حماسه بزرگ نهم دی، گفت: حماسه نهم دی تجلی شور و شعور عاشورایی مردم ایران بوده است.

 

وی با اشاره به حرمت شکنی روز عاشورای حسینی، بیان داشت: فتنه عاشورایی 88 نشانگر گمراهی دشمنان دین بوده که به واضح مشخص کرده این حادثه ضعف و هراس از دین مبین اسلام و ولایت فقیه را بازگو کرده است.


حجت الاسلام آزادیان با بیان این که در فتنه 88 بسیاری از چیزها و ماهیت ها مشخص شده است، ادامه داد: انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن را باید یکی از پیچیده ترین شرایط سه دهه انقلاب اسلامی بدانیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، اضافه کرد: به واسطه فتنه 88 بسیاری از ظرفیت ها و واقعیت های جمهوری اسلامی محک خورده و مورد آزمون قرار گرفت.


وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی هوشیاری و بصیرت ارزنده ای از خود نشان دادند، بیان داشت: آن هایی که در فتنه 88 با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هم پیمان شدند، با بیداری و هوشیاری مردم انقلابی ایران اسلامی این هدف شوم آنان با شکست روبرو شد.


حجت الاسلام آزادیان، اضافه کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی و حافظ اسلام پوزه دشمنان نظام اسلامی را به خاک رساندند و صحنه و حماسه ای گرانقدر را از سوی خود رقم زدند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است.

 

وی با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام آزادیان با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، گفت: در راستای بیان فضایل و کرامات ائمه معصومین(ع)، 70 نفر از روحانیان و مبلغان به مساجد شهری و روستایی اعزام شدند.

 

وی با بیان این که ترویج سیره اهل بیت معصومین(ع) زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است، بیان داشت: برگزاری مراسم عزاداری و زیارت از راه دور پیامبر(ص)، چاپ، نشر و توزیع کتاب زیارت بعید در سطح شهرستان نور و برگزاری مراسم‌ ویژه در کل سطح شهرستان از جمله برنامه هایی بوده که برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام آزدیان با تاکید بر این که برگزاری برنامه ها و مراسم عزاداری از اهمیت ویژه و گرانقدری برخوردار است، ادامه داد: حضور گسترده مردمی در این برنامه ها نقش ارزنده ای در راستای تقویت ارزش های والای دینی در جامعه دارد که باید به نقش ارزنده آن توجه شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات