۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۹۳۶۶۵
مدیر حوزه های علمیه بابل:

پیوند عمیق مردم با ولایت بساط فتنه گران را برچید

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه بابل، عدم اتکا به خواص و پیوند عمیق توده مردم با ولایت را مهم ترین اصل حیات و ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم هر لحظه باید تحت اوامر ولایت فقیه آماده برخود با توطئه های دشمنان باشند.
مدير حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، مدیرحوزه های علمیه شهرستان بابل، عصر امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی در آستانه امامزاده قاسم بابل با تحلیل حماسه نهم دی گفت: این حماسه در حقیقت انقلاب سوم  توده ملت ما در لحظه حساس انقلاب بود.

 

وی با مقایسه انقلاب اسلامی با نهضت های صده اخیر ایران و جهان معاصر به ویژگی برجسته انقلاب اسلامی و نقش توده مردم  تصریح کرد: ویژگی برجسته انقلاب اسلامی درقیاس با دیگر انقلابها اتکا به توده عامه مردم تحت اوامر ولایت فقیه است.

 

مدیر حوزه های علمیه شهرستان بابل ادامه داد: انقلاب ها بدون پشتوانه توده مردمی و با انحراف یا تعلل خواص به راحتی از سوی ابن زیادها مصادره می شوند.

 

وی حماسه نهم دی را حماسه ای عاشورایی نامید و اظهار داشت: درس بزرگ عاشورا انحراف و یا سکوت خواص در لحظه حساس بود و آن زمانی اتفاق افتاد که مردم تنها به خواص اتکا می کردند اما مردم در9دی نشان دادند از واقعه عاشورا درس گرفتنه اند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با تشریح وضعیت خواص در حوادث فتنه 88 پرداخت و گفت: فتنه 88 زمان آزمون خواص جامعه بود اما بسیاری از آنها یا با سکوت و یا با همراهی جریان فتنه بازنده این آزمون شدند.

 

حجت الاسلام پوراکبر با اظهار تأسف از برخی همراهان فتنه که تا کنون برائت خود را از این جنایات اعلام نکردند خطاب به آنان گفت: آیا هنوز هم زمان آن نرسیده است که راه خود را از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب جدا کنید و به آغوش ملت برگردید.

 

این استاد  حوزه علمیه با انتقاد از عدم محاکمه و برخود جدی با سران و عوامل فتنه خطاب به دستگاه قضایی گفت: ملت انتظار دارند که قانون در خصوص سران و عوامل فتنه بصورت کامل اجرا شود در غیر این صورت شاهد سربر آوردن فتنه ی دیگری خواهیم بود.

 

حجت الاسلام پور اکبر وضعیت کنونی کشور را بسیار حساس و تاریخی بیان کرد و گفت: جریان مذاکرات دولتمردان ما با استکبار جهانی مهم ترین جریان پس از انقلاب است.

 

وی در ادامه با انتقاد از روند اتفاقات پس از مذاکرات هسته ای و هتاکی های اخیر مقامات غربی گفت: آیا هتاکی ها و اهانت های اخیر مقامات غربی از مذاکره منفعلانه و عقب نشینی از اصول و دادن امتیازهای زیاد در جریان مذاکره نیست.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل ادامه داد: آیا دستاورد مذاکرات با غربی ها راه ندادن ما به کنفرانس ژنو و ملاقات مخفیانه با محکومان فتنه در ایران و اهانت به مسؤولان نظام است.

 

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به عقبه تاریخی ملت و مطرح شدن به عنوان الگوی جریان مقاومت در منطقه گفت: امروز در زمانی که آمریکا در مقابل نیرویی چند هزار نفری حزب الله و حماس درمانده شده برخی در این دولت قدرت آمریکا را به رخ ما می کشند و از سوی دیگر آمریکایی ها ما را تهدید نظامی می کنند.

 

وی  ادامه داد: غرب باید بداند ملت ایران اسلامی همان ملت هشت سال جنگ تحمیلی است و  در صورت هر گونه اشتباهی درس خوبی را به آنان خواهد داد.

 

مدیر حوزه های علمیه بابل با تقدیر از طرح برخی نمایندگان برای غنی سازی 60 درصدی تصریح کرد: این طرح نمایندگان پاسخی کوبنده به عدم پایبندی مقامات غربی به تعهدات مذاکره با ایران است.

 

وی ادامه داد: انتظار ملت ما از نمایندگان ملت حضوری جدی تر و قاطع تر برای مقابله به طرح های جدید مجلس آمریکا علیه ایران است.

 

حجت الاسلام پوراکبر در پایان عدم اتکا به خواص و پیوند عمیق توده مردم با ولایت را مهم ترین اصل حیات و ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم هر لحظه باید تحت اوامر ولایت فقیه آماده برخود با توطئه های دشمنان باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات