۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۴۳۴۳
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

جهت گیری مردم در 9دی تداوم بخش حرکت 19دی 56 بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جهت گیری مردم ما در 9 دی 88 در همان مسیری بود که در 19دی56 ترسیم کردند، مردم در 19 دی 56 استبداد ستیزی و در 9 دی 88، استکبار ستیزی را فریاد زدند.
حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقي حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاج صادقي جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه روز سه شنبه، در جمع پرسنل و کارکنان تیپ 83 امام صادق(ع) به ایراد سخن پرداخت.

 

وی در تبیین عملکرد تیپ 83 روحانیون تبلیغی-رزمی امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: تیپ از بدو تاسیس تاکنون همواره دارای برکت بوده و با حضور در متن حوزه تلاش جریاناتی که نسبت به انقلاب و نظام و ولایت موضع مخالف داشته اند را عقیم گذاشته است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت رو به جلوی نظام اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول این سی و پنج سال نه تنها عقب نرفته بلکه حرکت آن متوقف هم نشده و همواره حرکت رو به جلو داشته است؛ هر چند در پیمودن این مسیر فراز و نشیب داشته است.

 

وی نظام ولایت فقیه را تجلی حاکمیت الله دانست و افزود: ولایت فقیه ریشه در توحید ونبوت و امامت دارد؛ ولایت فقیه از الزامات توحید محوری است و در عصر غیبت، موحد بودن بدون ولایت فقیه ممکن نیست.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی، همراهی مردم با نظام را از بزرگ ترین توفیقات نظام دانست و خاطر نشان کرد: جهت گیری مردم ما در 9 دی 88 در همان مسیری بود که در 19دی56 ترسیم کردند، مردم در 19 دی 56 استبداد ستیزی و در 9 دی 88، استکبار ستیزی را فریاد زدند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به تلاش دشمن در تبلیغ گفتمان سازش و به شکست وا داشتن ایران به عنوان الگوی "گفتمان مقاومت"،سرنوشت سازشِ محمد مرسی با غرب را متذکر شد و افزود:گرگ صفتان زبانی جز زبان قدرت نمی فهمند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تصریح کردند؛تنها چیزی که دشمن را به عقب نشینی وا می دارد مقاومت است نه نرمش و سازش. /924/پ203/ج
 

ارسال نظرات